Joanna Zielińska

Zdrowo i wesoło :)
5


Ostatnie komentarze

  •  
    Do 7. punktu można nieco dodać - jeśli przekąski to w zdrowej postaci - np. świeże warzywa czy orzechy.
    Orzechy na przekąskę oczywiście wliczamy w dzienną kaloryczność - jeśli brakuje zdrowych tłuszczu to będzie w sam raz na schrupanie między posiłkami.
    •  
      No tak, ale zabiegi też nie dają efektów od ręki, bo trzeba powtarzać je kilka razy w zależności od nasilenia cellulitu. Ćwiczenia i dieta to podstawa: https://vitalmedica.pl/jak-pozbyc-sie-cellulitu - jak się zaniedba te 2 elementy to może zabiegi na chwilę pomogę, ale problem znów powróci. Moim - zdrowe odżywianie i sport jest punktem wyjścia - a ponadto zabiegi, kosmetyki - takie dodatki, który przyśpieszają efekt.
      •  
        Z domowych i nieszkodliwych sposobów to polecam olej kokosowy. Codzienne płukanie olejem neutralizuje bakterie, dba o higienę jamy ustnej oraz wyciąga toksyny z organizmu. Co prawdą nie będzie spektakularnych efektów, ale przynajmniej bezpieczenie uda się nieco rozjaśnić zęby przy dodatkowych korzyściach w postaci wsparcia codziennej higieny zębów.
        •  
          Czy to cukier czy słodziki - jedno i drugie jest szkodliwe. Mimo, iż źródło pozyskiwania jest naturalne - to końcowy produkt przechodzi przez proces obróbki przemysłowej. Polecam całkowitą rezygnacje z rafinowanego cukru jak i wszelkich słodzików. Zamiast tego można osłodzić sobie życie przykładowo miodem - najlepiej z zaufanej pasieki.
          •  
            Jak się będzie wcinać bardzo duża masła orzechowego to się przytyje. Nie chodzi tylko o orzechy ale kaloryczność diety. W zbilansowanej diecie masło orzechowe, czy to orzechy całej znajdują swoje miejsce. Ja uwielbiam orzechy jako dodatek do śniadaniowego musli domowej roboty :)