Lech Kaczoń

Lech Kaczoń
bloger
Doświadczony menadżer z wieloletnią praktyką w branży reklamy zewnętrznej, mediach i marketingu, telewizyjny dziennikarz sportowy i podróżnik. W 1991 roku współtwórca Grupy Outdoor w Polsce. Współzałożyciel polskiego oddziału Międzynarodowego... pokaż więcej
Doświadczony menadżer z wieloletnią praktyką w branży reklamy zewnętrznej, mediach i marketingu, telewizyjny dziennikarz sportowy i podróżnik. W 1991 roku współtwórca Grupy Outdoor w Polsce. Współzałożyciel polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA), Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej i Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej w Polsce, której jest prezesem od 2003 roku, członek rzeczywisty Stowarzyszenia Tłumaczy Polskich. Autor pierwszego Kodeksu Postępowania w Reklamie Zewnętrznej. Organizator wystaw plakatu niekomercyjnego, Festiwalu Plakatu Reklamowego w Krakowie, imprez branżowych i mediowych. Inicjator wielu akcji społecznych. Autor opracowań i analiz na temat zagadnień rynku reklamy zewnętrznej i infrastruktury reklamowej w Polsce i Europie.
15


  • 14 mar 2016, 23:00 Ustawa o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmocnieniem narzędzi ochrony krajobrazu z dnia 24 kwietnia 2015 czyli tzw. ustawa krajobrazowa, jest potrzebnym aktem prawnym. Po 25 latach po odzyskaniu wolności, także tej ekonomicznej, przestrzeń publiczna w Polsce pozostawia...
  • 8 lis 2015, 23:00 Tak mówiła większość polityków po podpisaniu przez prezydenta Komorowskiego tak zwanej ustawy krajobrazowej. Rzeczywistość jest jednak brutalna, a wiara cudów nie czyni.
  • 8 lis 2015, 23:00 Tak mówiła większość polityków po podpisaniu przez prezydenta Komorowskiego tak zwanej ustawy krajobrazowej. Rzeczywistość jest jednak brutalna, a wiara cudów nie czyni.
  • 11 paź 2015, 22:00 Idzie nowe, może idzie nowe, może będzie nowe? Nowe? Nowe rozdanie. Parlamentarne rozdanie. W każdej ewentualnej konfiguracji może być lepsze od obecnego. Nieważne jakie, byle nowe. Tak mówią i „jedni”, jak i „drudzy”.
  • 21 sie 2015, 22:00
  • 21 sie 2015, 22:00 Zapatrzony w krajobraz przemierzałem drogami przez Niemcy i Austrię. Duże wrażenie robi niesłychana wręcz liczba wiatraków. Nie wszędzie te wiatraki dominują, ale w sposób istotny (niekorzystny) wpływają na otoczenie.
  • 28 lip 2015, 22:00 Otrzymałem pismo z Kancelarii Prezydenta RP uzasadniające decyzję Bronisława Komorowskiego o podpisaniu 15 maja 2015 roku „ustawy krajobrazowej”. Czytam w nim, że ochrona krajobrazu jest istotnym elementem polityki państwa. Krajobraz jest ważny i należy go chronić!...
  • 7 lip 2015, 22:00 Trochę jeździłem po Polsce. Duże, mniejsze miasta. Mniej i bardziej uporządkowane. Dużo inwestycji. Słusznych i problematycznych. Dobrych i beznadziejnych. Reklamy miejscowe jak wszędzie. Im więcej w jednym miejscu „tym lepiej”. Na ich tle nośniki oferujące...
  • 13 cze 2015, 22:00 Jaki może być wyjątkowy tydzień?
  • 2 cze 2015, 22:00 Amerykańskie seriale telewizyjne mają to do siebie, że jak kończy się pomysł na ich kontynuację (czytaj: spada oglądalność), wekslują w politykę. Tak jest z polską polityką. Jak kończy się pomysł na ciąg dalszy (czytaj: spada poparcie) weksluje w seriale obietnic. Przez wiele...
  • 24 maj 2015, 22:00 W minionych latach uczestniczyłem w licznych inicjatywach, których celem było opracowanie takich propozycji zmian przepisów prawa, które wpływałyby pozytywnie na nasze otoczenie, w tym również na otoczenie reklamowe. W Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku lub w Warszawie, w...
  • 18 maj 2015, 22:00 Prezydent podpisał ustawę krajobrazową. Wejdzie w życie jesienią tego roku. Zawiera wiele kontrowersyjnych przepisów, które mogą być w praktyce różnorodnie interpretowane. Nie do końca poprawią istniejący stan prawny w zakresie możliwości kształtowania krajobrazu przestrzeni...
  • 11 maj 2015, 22:00 Wokół nas dzieje się coś innego, aniżeli się spodziewaliśmy. To niepokojące, czy normalne? Pyta mnie przyjaciel zza wielkiej wody. Myślę, że chyba normalne. Przecież uczymy się na błędach, potrafimy analizować i wreszcie podejmować samodzielne decyzje. Decyzje, które świadczą...
  • 3 maj 2015, 22:00 Śmieci zalegają w naszych lasach, „źródło” stwarza kłopoty pracownikom samorządowym, leki nie trafiają do polskich aptek… i tak można dalej i dalej. Przykładów stanowienia w Polsce byle jakiego, często złego prawa jest znacznie więcej. Ktoś powie, że w tej...
  • 27 kwi 2015, 22:00 Patrzę na krajobraz reklamowy stolicy i widzę tysiące banerów, tabliczek informacyjnych i kierunkowych oraz chaotycznych szyldów, które wiszą i stoją byle gdzie i byle jak. Chyba nie wzbudzają niczyjego zainteresowania. Ale z punktu widzenia przedsiębiorców i usługodawców są...