Legia traci sponsora

Legia traci sponsora

Michał Kucharczyk (T-Mobile Ekstraklasa/x-news)
Należąca do firmy Action marka ActiveJet nie będzie sponsorem Legii Warszawa od 2014 roku - podaje portal Biznes.pl.
Marka ActiveJet jest obecna na koszulkach Legii Warszawa od 2,5 roku. W przyszłym roku współpraca zostanie jednak zakończona. - Nie będziemy sponsorem Legii w 2014 roku. Da nam to ok. 4 mln zł oszczędności w przyszłym roku. Z dotychczasowej współpracy jesteśmy zadowoleni, reklama jaką mieliśmy dzięki medialnej obecności Legii zdecydowanie zrekompensowała wydatki - powiedział dla serwisu Biznes.pl Piotr Bieliński, prezes Action.

Legioniści prawdopodobnie nie będą jednak mieli problemu ze znalezieniem nowego sponsora. - Z tego co wiem, Legia ma dwóch nowych chętnych na miejsce na koszulkach - wyjaśnił Bieliński.

pr, Biznes.pl

Czytaj także

 0