Legia zmienia sponsora i czeka na większe pieniądze

Legia zmienia sponsora i czeka na większe pieniądze

Dodano:   /  Zmieniono: 
Dominik Furman (fot. Mateusz Kostrzewa - legia.com) 
Od 2014 roku firma Action, właściciel marki ActiveJet, przestanie być sponsorem Legii Warszawa. Mistrzowie Polski już poszukują nowego partnera. - Mamy już kilku chętnych. Oczekujemy nakładów powyżej 5 mln złotych - mówi w rozmowie z Biznes.pl Bogusław Leśnodorski, prezes klubu.
Marka ActiveJet była obecna na koszulkach Legii Warszawa od jesieni 2011 roku. Był to dobry okres w historii klubu - "Wojskowi" zdobyli w tym czasie dwa Puchary Polski, wygrali ligę i zagrali w Lidze Europy. Z biało-czerwonym logiem mistrzowie Polski zagrają w europejskich rozgrywkach jeszcze tej jesieni. Od nowego roku współpraca - przynajmniej w kwestii koszulek - zostanie zakończona.

Klub z ulicy Łazienkowskiej już poszukuje nowego partnera. Bogusław Leśnodorski w rozmowie z Biznes.pl tłumaczy, że firma oczekuje większych pieniędzy. - I dziemy do przodu i oczekujemy większych nakładów na sponsoring. Mamy już kilku chętnych. Oczekujemy nakładów powyżej 5 mln złotych - wyjaśnia. W grę wchodzą firmy bukmacherskie, ubezpieczeniowe, finansowe.

pr, Biznes.pl