Projektanci z firmy Adidas postanowili stworzyć limitowaną edycję butów sportowych inspirowanych niemieckim transportem publicznym. Na butach pojawił się charakterystyczny wzór, który można znaleźć na tapicerce w wagonach berlińskiego metra, a na językach umieszczono specjalną wszywkę, która wygląda jak bilet uprawniający do przejazdu komunikacją miejską. Adidas nawiązał współpracę z niemieckim operatorem transportu publicznego BVG i wspólnie ustalono, że naszywka na bucie będzie również stanowiła bilet, który uprawnia do darmowego przejazdu pojazdami BVG przez okres 12 miesięcy.
Kiedy Adidas ogłosił, że na rynek trafi zaledwie 500 par obuwia, berlińczycy masowo ruszyli do sklepów. Przed wieloma lokalami ustawiły się gigantyczne kolejki. Wiele osób czekało nawet cztery dni na mrozie, aby tylko mieć pewności zakupu butów. Potencjalnych klientów nie odstraszyła nawet cena. Za limitowane buty marki Adidas trzeba zapłacić aż 180 euro. Inwestycja szybko się jednak zwróci, ponieważ roczny bilet na przejazdy komunikacją miejską w Berlinie to koszt 760 euro. Warto jednak dodać, że aby kontroler nie wystawił mandatu, trzeba mieć buty założone na nogach.