Firma odzieżowa traci fanów. Są zdegustowani kampanią z udziałem homoseksualistów

Firma odzieżowa traci fanów. Są zdegustowani kampanią z udziałem homoseksualistów

Holenderska firma odzieżowa Suitsupply, straciła część fanów obserwujących markę na Instagramie. Internautom nie spodobała się kampania firmy z udziałem homoseksualistów okazujących sobie uczucia.

Galeria:
Kampania marki Suitsupply

Jak informuje BBC, Suitsupply promuje najnowszą kolekcję wiosenno-letnią hasłem „Find your perfect fit”. Zdjęcia reklamowe oraz film zamieszczony w serwisie YouTube przedstawiają osoby homoseksualne okazujące sobie uczucia. Bohaterowie akcji przytulają się, całują, oraz dotykają.

Taki sposób promowania nowej kolekcji nie przypadł do gustu części internautów. Na kontach marki na Facebooku oraz Instagramie pojawiły się nieprzychylne komentarze. Część fanów podkreśla, że są zniesmaczeni takim przekazem kreowanym przez Suitsupply. Inni wprost deklarują bojkot firmy. Niezadowolenie internautów wyraża się także w liczbach: profil marki na Instagramie przestało śledzić ponad 12 tys. osób.

Prezes Suitsupply, Fokke de Jong przyznaje, że krytyczne relacje części odbiorców go nie zaskoczyły. Podkreśla, że firma zyskała za to wielu nowych zwolenników, którym spodobała się kampania formy. De Jong podkreśla, że celem akcji jest uczczenie wszystkich związków między ludźmi, które opierają się na miłości.

Czytaj też:
„Makabryczna” sesja fotograficzna małego chłopca. Jego matka padła ofiarą internetowego hejtu

Źródło: BBC