Szykuje się prawdziwa rewolucja. Coca-cola wypuści na rynek napój z alkoholem

Szykuje się prawdziwa rewolucja. Coca-cola wypuści na rynek napój z alkoholem

Po lewej: tradycyjna Coca-Cola. Po prawej: Cola Light
Po lewej: tradycyjna Coca-Cola. Po prawej: Cola Light / Źródło: Wikimedia Commons / Yoninah
Jeden z najbardziej znanych amerykańskich koncernów na świecie planuje poważne zmiany. Firma chce wypuścić na rynek pierwszy w swojej ofercie napój z alkoholem.

Prezes japońskiego oddziału Coca-coli Jorge Garduno zapowiedział wprowadzenie na rynek nowego produktu. Dyrektor podkreślił, że jest to rewolucyjna zmiana, ponieważ po raz pierwszy od blisko 130 lat istnienia firmy w jej ofercie pojawi się napój z alkoholem. - Już niedługo w sklepach w Japonii pojawi się nasza wersja Chuhai. Jest to popularny japoński drink, który składa się z wody gazowanej z cytryną oraz japońskiej wódki Shochu. Japończycy uwielbiają ten napój oraz jego wariacje smakowe. Chcemy im zaproponować naszą wersję tego drinka - tłumaczył Garduno.

Na chwilę obecną nie wiadomo kiedy dokładnie napój trafi na rynki i czy będzie dostępny tylko i wyłącznie w Japonii. Część ekspertów twierdzi, że dobre przyjęcie produktu przez japońskich klientów może spowodować, że amerykański koncern wypuści specjalną linię produktów zawierających alkohol również w innych częściach świata.

Spadek sprzedaży Coca-coli

Napój z alkoholem to kolejna zmiana wprowadzona przez amerykański koncern. Jakiś czas temu nowy prezes Coca-Coli zapowiedział, że w ciągu najbliższych miesięcy firma będzie się chciała skoncentrować na wprowadzeniu zmian w swoich flagowych produktach m.in. poprzez redukcję ilości cukru oraz kalorii. Zmiany zostały niejako wymuszone przez rynek. Mimo tego, że Coca-Cola pozostaje liderem rynku napojów gazowanych, jej sprzedaż w ciągu ostatnich lat spadła.

Czytaj także:
To koniec Coca-Coli jaką znamy? Nowy szef koncernu zapowiada duże zmiany

Czytaj także

 3
  • Co to za nowość? Jim Beam z Colą w puszkach kupowałem już .ze 30 lat temu.
    •  
      cola to już nie jest to co było kiedyś, spece od marketingu z marki zrobili napój w kolorze gnojówki i tyle
      • super aby cos dobrego..