Rosyjski oddział Domino's Pizza wpadł na niecodzienny pomysł marketingowy. Zasady akcji były bardzo proste. Firma obiecała, że osoby, które zrobią sobie tatuaż z charakterystycznym logo marki otrzymają specjalny certyfikat, który upoważni ich do odbioru 100 darmowych pizz w roku przez okres 100 lat. Kostka domina mogła być biało-czarna lub kolorowa, wkomponowana w większy rysunek bądź oddzielna. Jedyny warunek postawiony przez firmę odnosił się do miejsca wykonania tatuażu. Rysunek na ciele musiał powstać w jednym z renomowanych studio tatuażu, aby jego autor mógł potwierdzić, że nie został on wykonany np z henny.
Zainteresowanie promocją przerosło oczekiwania marketingowców Domino's Pizza. W mediach społecznościowych pojawiło się mnóstwo zdjęć rąk oraz nóg z wytatuowaną charakterystyczną kostką. Ilość osób, które chciały wziąć udział w akcji była tak dużo, że kierownictwo
Domino's Pizza w Rosji wycofało się z promocji już po pięciu dniach. Finalnie z promocji będzie mogło skorzystać 350 osób.
Czytaj też:
Otyły mężczyzna w dwa lata zrzucił 87 kilogramów. Twierdzi, że był na „diecie śmieciowej”
Ci ludzie są w stanie wiele poświęcić dla darmowej pizzy