Pierwsza okładka „Vogue Polska” odbiła się szerokim echem. Czy drugi numer wywoła podobne emocje?

Pierwsza okładka „Vogue Polska” odbiła się szerokim echem. Czy drugi numer wywoła podobne emocje?

Okładka drugiego numeru Vogue Polska
Okładka drugiego numeru Vogue PolskaŹródło:Facebook / VoguePolska
Można śmiało powiedzieć, że magazyn „Vogue Polska” wszedł na polski rynek z przytupem. O okładce pierwszego numeru dyskutowano nie tylko w kręgach związanych z modą i modellingiem. Czy kolejny numer wywoła podobne emocje?

Pierwszy numer „Vogue Polska” wzbudził pewne kontrowersje i sprowokował liczne debaty w mediach społecznościowych. Dyskusja skupiła się na okładce pisma, która podzieliła internautów. Dla jednych była strzałem w dziesiątkę, dla innych kiczowatym i obraźliwym dla Polski uproszczeniem. Wielu internautów w odpowiedzi na tamto zdjęcie postanowiło wykazać się kreatywnością. Sieć szybko zalały alternatywne wersje pierwszej strony magazynu. Galeria z propozycjami cieszyła się na naszym portalu wielkim powodzeniem.

Galeria:
Przerobione okładki polskiego wydania „Vogue’a”

Czy tym razem będzie podobnie? Raczej nie uda się powtórzyć tamtego zamieszania. Na okładce drugiego numeru brak jest symboliki, która mogłaby poruszyć internautów i czytelników. Zabrakło też polskich modelek – zamiast nich zdecydowano się na piękną Czeszkę Evę Herzigovą. Zdjęcie wykonał fotograf Chris Colls.

Pierwsze reakcje

„Ładnie, klimatycznie. Jestem ciekaw zawartości. Byle nie było kapusty i kartofli, no i 90% zawartości reklam” – ocenił Mateusz. „Oczywiście Eva piękna kobieta jest. Ale myślę sobie ze skoro to jest Vogue Polska, powinniśmy promować piękne polskie modelki” – podkreślał Pawel. Na ważną kwestię zwrócił uwagę Marcin. „Tylu memów co po pierwszej okładce to już nie będzie” – napisał. „Piękna okładka. Dobrze, że nie jest cała upstrzona napisami i zapowiedziami tego co w środku. A cała sesja z Herzigovą – obłędnie dobra” – zachwycała się Ania.

Czytaj też:
Cindy Crawford w kampanii Reserved. Promuje nową kolekcję polskiej marki

Źródło: WPROST.pl / Facebook/VoguePolska