Polskie reklamy walczą o miano... najgorszej. Wkrótce rozstrzygnięcie

Polskie reklamy walczą o miano... najgorszej. Wkrótce rozstrzygnięcie

Dodano:   /  Zmieniono: 
Reklama Drosedu zgłoszona w kategorii Reklama zewnętrzna (mat. prasowe)
O tytuł Chamleta 2012, czyli najgorszej polskiej reklamy, w tegorocznej edycji konkursu "walczy" rekordowa liczba ponad 400 kandydatur. Rozstrzygnięcie 23 listopada podczas gali finałowej.
W tym roku zgłoszono do konkursu 121 reklam telewizyjnych, 92 reklamy zewnętrzne, 89 reklam społeczno-politycznych, 73 programy communication design, 54 reklamy prasowe. Jest to o ponad 100 kandydatur więcej niż w 2011 roku. O tytuł Chamleta 2012 powalczy w sumie 429 reklam.

Finałowa gala rozdania tegorocznych Chamletów, nagród za najgorsze produkcje reklamowe funkcjonujące w polskiej przestrzeni publicznej, odbędzie się 23 listopada o godz. 18 w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław).

Wstęp na galę jest bezpłatny dla wszystkich chętnych bez konieczności wcześniejszej rezerwacji.
Uroczystość poprowadzą prof. Michael Fleischer, pomysłodawca konkursu i przewodniczący jury oraz prof. Dariusz Doliński.

Organizatorami festiwalu są SWPS i Uniwersytet Wrocławski.