Duże problemy użytkowników Orange. Nie działał internet mobilny, rwał się zasięg. „Mamy awarię”

Duże problemy użytkowników Orange. Nie działał internet mobilny, rwał się zasięg. „Mamy awarię”

Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjneŹródło:Fotolia / Firma V
W środę 24 maja klienci sieci Orange z największych polskich miast masowo zgłaszali problemy z zasięgiem i dostępem do internetu. Za pośrednictwem mediów społecznościowych firma przyznała, że ma problemy techniczne.

„Niestety mamy awarię. Zapewniamy Cię, że prace naprawcze już trwają. Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o cierpliwość” - to tylko jeden z dziesiątek komunikatów Orange w mediach społecznościowych. W ten i podobny sposób firma odpowiada na zgłoszenia zniecierpliwionych użytkowników, którzy mają problemy z mobilnym internetem. Według licznych doniesień kłopoty dotyczą także zasięgu telefonów w sieci. Najwięcej zgłoszeń o awarii dochodzi z Warszawy, Krakowa, Łodzi, Wrocławia, Poznania, Katowic, Gdańska, i Szczecina.

twitter

Według bloga Spidersweb.pl pierwsze zgłoszenia problemów pojawiły się około godziny 15:30 w środę. Po interwencji dziennikarzy portalu, firma Orange Polska odpowiedziała w specjalnym komunikacie. „(...) klienci mogą mieć przejściowe trudności w korzystaniu z internetu mobilnego w Orange. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy bardzo za te utrudnienia. Pozostałe usługi głosowe i SMS-y działają prawidłowo” – odpowiadała Maria Piechocka, Główny Specjalista ds. Relacji z Mediami i PR.

Według ostatnich informacji Spidersweb.pl sytuacja „stabilizuje się”, a użytkownicy Orange mogą już korzystać z mobilnego internetu bez większych problemów.

Źródło: X / Spider' s Web