Duża awaria w znanej sieci. Klienci mają problem z wykonywaniem połączeń

Duża awaria w znanej sieci. Klienci mają problem z wykonywaniem połączeń

Smartfon
Smartfon / Źródło: Fotolia / MaxFrost
Klienci Orange od czwartkowego wieczoru mają problemy z dostępem do sieci. Nie mogą m.in. wykonywać połączeń telefonicznych. Firma zapewnia, że pracuje nad usunięciem awarii.

Problemy z połączeniami dotyczą klientów Orange, którzy korzystają z technologii VoLTE (połączeń realizowanych przez sieć LTE). Taką informację przekazał dla tvn24bis.pl rzecznik prasowy Orange Wojciech Jabczyński. Nie podał on jednak dokładnej liczby klientów, którzy zmagają się z problemami. Ponadto rzecznik dodał, że w razie wystąpienia problemów z LTE, połączenia wykonywane za jej pomocą powinny być przełączone na sieć 2G lub 3G.

Klienci, których dotknęły problemy z zasięgiem, o awarii zaczęli informować na Facebooku Orange. „Wam coś znów się zepsuło? Nie mogę odbierać ani wysyłać połączeń i SMS” – pisał jeden z klientów.

„Chcemy usunąć utrudnienia możliwie jak najszybciej. Na ten moment nie znamy dokładnej daty” – brzmiał komentarz firmy jeszcze w czwartek. Problemy występują jednak również w piątek, bowiem na profilu operatora pojawiają się kolejne wpisy niezadowolonych użytkowników. „Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pracujemy już nad usunięciem utrudnień” – zapewnia Orange w komentarzu opublikowanym przed południem 8 września.

Czytaj także

 0