Awaria w Banku Pekao. „Pracujemy nad pilnym rozwiązaniem problemu”

Awaria w Banku Pekao. „Pracujemy nad pilnym rozwiązaniem problemu”

Bank Pekao
Bank Pekao / Źródło: Anna Maria Rogalska
Poniedziałek 7 stycznia dla klientów Banku Pekao zaczął się niezbyt szczęśliwie. Z powodu awarii, mają oni utrudniony dostęp do niektórych usług tej firmy.

O problemach z działaniem niektórych opcji bank poinformował za pośrednictwem swojego oficjalnego konta na Facebooku. „Obecnie mogą występować problemy z dostępem do serwisu internetowego www.pekao.com.pl, aplikacji PeoPay oraz wysyłką wiadomości SMS” - mogliśmy przeczytać około godziny 13 w poniedziałek 7 stycznia. „Pracujemy nad pilnym rozwiązaniem problemu” - dodawali przedstawiciele banku w komunikacie.

Awaria w Banku Pekao. "Pracujemy nad pilnym rozwiązaniem problemu"

Poniedziałek 7 stycznia dla klientów Banku Pekao zaczął się niezbyt szczęśliwie. Z powodu awarii, mają oni utrudniony dostęp do niektórych usług tej firmy.

O problemach z działaniem niektórych opcji bank poinformował za pośrednictwem swojego oficjalnego konta na Facebooku. "Obecnie mogą występować problemy z dostępem do serwisu internetowego www.pekao.com.pl, aplikacji PeoPay oraz wysyłką wiadomości SMS" - mogliśmy przeczytać około godziny 13 w poniedziałek 7 stycznia. "Pracujemy nad pilnym rozwiązaniem problemu" - dodawali przedstawiciele banku w komunikacie.

Według serwisu Down Detector, zajmującego się awariami różnych portali internetowych, problemy ze stroną internetową Banku Pekao zaczęły się około 11:28. Najczęściej zgłaszanymi usterkami w tym serwisie były kłopoty z logowaniem (52 proc.), płatnością kartą (23 proc.) lub awarią całego systemu (23 proc.).

Czytaj także:
Największe zagrożenie dla firm w internecie. Co możesz stracić, gdy ktoś włamie się do Twojej firmowej sieci?

Czytaj także

 0