Chcesz być bardziej „eko”? To proste! Zamień papierowe faktury za gaz na elektroniczne

Chcesz być bardziej „eko”? To proste! Zamień papierowe faktury za gaz na elektroniczne

eBOK PGNiG
eBOK PGNiG / Źródło: Materiały prasowe
Klienci PGNiG Obrót Detaliczny mogą, z dowolnego miejsca na świecie, kompleksowo obsługiwać swoją umowę gazową oraz na prąd. Podgląd faktur, zgłoszenie stanu licznika, szybkie przelewy, możliwość podpisywania umów – to tylko niektóre z funkcjonalności eBOK. Spółka zachęca do korzystania z serwisu oraz aplikacji mobilnej również dzięki łatwej aktywacji EKOfaktury.

Bycie „eko” nie przestaje być modne. To już nie tylko chwilowy szał na „zero waste” i recykling. Dziś większość z nas zaczyna rozumieć, jak ważna jest troska o środowisko naturalne. Każdy z nas może dokonać prostych zmian w swoim życiu, by zminimalizować ilość odpadów. Warto nie tylko koncentrować się na kupnie produktów spożywczych w biodegradowalnych opakowaniach, ale także zwrócić uwagę na codzienne zużycie papieru. W wielu firmach odchodzi się od drukowania setek dokumentów, by nie marnować go bez potrzeby. Ty również możesz ograniczyć zużycie papieru, rezygnując choćby z tradycyjnych drukowanych faktur.

Cyfrowo i ekologicznie

Z myślą o wygodzie klientów oraz w trosce o środowisko naturalne, PGNiG Obrót Detaliczny uruchomiło serwis samoobsługowy eBOK, w którym każdy może założyć swoje indywidualne konto. Z tego rozwiązania korzysta już około 1,2 mln klientów. Umożliwia ono wgląd do swoich faktur oraz kontrolę zużycia energii. Dzięki temu, załatwienie wszelkich formalności jest mniej czasochłonne – nie wymaga wizyty w biurze obsługi czy korzystania z infolinii. Klienci posiadający konto eBOK mogą w prosty i szybki sposób aktywować usługę EKOfaktury, która elektronicznymi fakturami zastępuje tradycyjne papierowe dokumenty wysyłane pocztą.

Dzięki tej usłudze klienci mają szybki i nieograniczony dostęp do faktur zaraz po ich wystawieniu oraz mogą korzystać z Elektronicznego Archiwum Dokumentów Klienta z każdego miejsca na świecie, 24 godziny na dobę.

Nowe kanały kontaktu z klientami

To jednak nie wszystko! Ponieważ każdy z nas korzysta dziś ze smartfona, który stał się naszym głównym narzędziem ułatwiającym wykonywanie domowych obowiązków, planowanie czasu i gospodarowanie finansami, spółka PGNiG Obrót Detaliczny przygotowała dla swoich klientów bezpłatną aplikację mobilną dostępną na systemy Android oraz iOS. Cieszy się ona ogromną popularnością - odnotowuje ponad 1500 pobrań każdego dnia. Efektem tego jest 1 miejsce wśród najchętniej pobieranych aplikacji w kategorii „Dom” w sklepie Google Play i obecność w TOP20 w kategorii „Biznes” w App Store. Aplikację eBOK ściągnęło już 570 tys. użytkowników i liczba ta z dnia na dzień rośnie.

Co możesz załatwić przez eBOK?

Serwis samoobsługowy i aplikacja eBOK dają możliwość zawarcia umowy online, szybkiej aktualizacji danych w obecnie posiadanej umowie, dokonywania płatności internetowych, podania odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej. Daje również dostęp do aktualnej oferty produktowej.

Ponadto, dzięki eBOK klient ma możliwość zawarcia umowy kompleksowej dostarczania paliwa gazowego całkowicie zdalnie, bez wychodzenia z domu.

Zarówno eBOK, jak i aplikacja mobilna, przypadną do gustu każdemu, kto ceni sobie nie tylko wygodę i nowoczesne podejście do klienta, ale również dba o ekologiczny styl życia.

Źródło: PGNiG Obrót Detaliczny

Czytaj także

 0

Czytaj także