Awaria w Millenium i Santander Bank. Problemy z dostępem do usług

Awaria w Millenium i Santander Bank. Problemy z dostępem do usług

Santander
Santander / Źródło: Shutterstock / Kapustin Igor
Od godziny 10 trwają trudności w dostępie do banków Millenium i Santander. Klienci nie mogą zalogować się do aplikacji mobilnych.

Jak wynika z informacji klientów banków Santander oraz Millenium bank, od godziny 10 występują trudności z logowaniem do usług mobilnych banków. Informacje potwierdza portal downdetector, a także oficjalne konta twitterowe banków. "Ważna informacja! Aplikacja Santander mobile oraz usługa BLIK są chwilowo niedostępne. Staramy się rozwiązać problem. Przepraszamy za utrudnienia. Zespół Santander Bank Polska" - czytamy w komunikacie twitterowych Santander Bank Polska. Klienci informują o trudnościach z dostępem to bankowości mobilnej i korzystania z BLIKa.

Problemy z dostępem do konta

Klienci Banku Millenium zgłaszają problemy w województwie pomorskim, mazowieckim, lubelskim, łódzkim, wielkopolskim, dolnośląskim, śląskim i małopolskim. Awaria w Santanderze dotyczy województw: pomorskiego, zachodniopomorskiego, wielkopolskiego, łódzkiego, mazowieckiego, dolnośląskiego, śląskiego i małopolskiego.

Czytaj także:
Problemy z dostępem do usług Credit Agricole

Źródło: Twitter

Czytaj także

 0

Czytaj także