"Skyfall", czyli Bond robi biznes

"Skyfall", czyli Bond robi biznes

Dodano:   /  Zmieniono: 
Jedną trzecią budżetu filmu stanowią wpływy od firm, które spodziewają się zobaczyć swoje produkty na ekranie kina. Archiwum
„Skyfall” to oficjalnie ogłoszony wczoraj tytuł 23. filmu o agencie 007. Po raz trzeci z rzędu w roli głównej zobaczymy Daniela Craiga, którego przeciwnikiem tym razem będzie Javier Bardem. „Skyfall” trafi na ekrany brytyjskich kin 26 października przyszłego roku, w USA premiera odbędzie się dwa tygodnie później.

James Bond, mający wcześniej problemy finansowe, zdaje się zatem wracać do formy. Po poważnych kłopotach wytwórni MGM, zażegnanych z pomocą Studia Sony, udało się zebrać pieniądze na produkcję filmu. Bond będzie jednak musiał się odwdzięczać ? jak podawał 'The Sunday Times', aż jedną trzecią budżetu produkcji, czyli ok. 45 mln dolarów, stanowią wpływy od firm, które spodziewają się zobaczyć swoje produkty na ekranie kina. Będzie to największa promocja typu product placement w historii kina.

Producenci zdradzili wczoraj zarys fabuły filmu. Scenariusz skupi się na postaci M granej przez Judi Dench. Wrócą do niej demony przeszłości, które kolejny raz wystawią na próbę lojalność Bonda wobec przełożonej. Obraz będzie kręcony m.in. w Turcji, Chinach, Londynie i Szkocji, a autorem zdjęć ma być dziewięciokrotny zdobywca Oscara, Roger Deakins.

Nie jest jeszcze znana data polskiej premiery.