?Wprost? mocno w górę

?Wprost? mocno w górę

Dodano:   /  Zmieniono: 
112,5 mln zł wyniosły w minionym roku przychody tygodnika „Wprost” z reklam. To oznacza wzrost aż o 31,3 proc. w stosunku do wyniku z 2010 roku. Jest to też jeden z najwyższych skoków na rynku.
Według danych Kantar Media (dawniej Expert Monitor) tygodnik 'Wprost' uplasował się na drugim miejscu w zestawieniu magazynów, które w ubiegłym roku zarobiły najwięcej. Największy spadek zanotowała 'Polityka' ? jej przychody wyniosły 77,1 mln zł, czyli o 11,7 proc. mniej niż rok wcześniej. Z kolei przychody 'Newsweeka' spadły o 1,2 proc. w stosunku do wyniku z 2010 roku, mimo to właśnie ten tygodnik nadal zarabia najwięcej.

'Wprost' znalazł się też wśród najchętniej czytanych i najczęściej cytowanych tygodników w Polsce.

'Wprost' ? podobnie jak 'Bloomberg Businessweek Polska' ? jest wydawany przez Platformę Mediową Point Group.