Sony woli starszych

Sony woli starszych

Zastępca PSP został wyposażony w większy, 5-calowy, dotykowy ekran OLED Materiały prasowe
Producent kieszonkowych konsol do gier wideo chce, żeby jego towar kupowali starsi. Ma nadzieję, że niedawno wprowadzona na rynek konsolka Sony PlayStation Vita (następca PSP) przypadnie do gustu bardziej rodzicom niż dzieciom.
Powód jest oczywisty ? pieniądze. Sony próbowało podnieść wiek swoich klientów już przy okazji promocji PSP. Sytuacja nieco się poprawiła dopiero po wartej ok. 50 mln dol. kampanii w specjalnych klubach. Celem akcji było nakłanianie osób 20+ do tego, żeby w dogodnych warunkach samodzielnie pobawiły się urządzeniem przez jakiś czas.

W przypadku Sony PlayStation Vita firma już na początku zaznacza, do kogo chce trafić. Widać to m.in. poprzez listę gier, które mają wejść na platformę w pierwszej kolejności. Są na niej takie tytuły jak sportowa gra dla fanów baseballu 'MLB 12: The Show', przygodówka 'Uncharted' czy strzelanka 'Unit 13'.

Zastępca PSP został wyposażony w większy, 5-calowy, dotykowy ekran OLED. Wyświetlacz imponuje jasnością oraz intensywnością kolorów, co powoduje, że sprzęt sprawdza się również jako podręczny odtwarzacz filmów. Interfejs nawiązuje do tego z PSP, ale dodatkowo zawiera ikony podobne do tych, z jakimi mamy do czynienia w smartfonach. Gabaryty Sony PlayStation Vita są nieco większe niż poprzednika, ale urządzenie jest za to lżejsze, niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Na tym polu PS ciągle przegrywa ze swoim największym rywalem, czyli Nitendo 3DS, które mimo swoich dwóch ekranów wydaje się bardziej kompaktowe. Żywotność baterii podczas grania wynosi ok. 3 godzin, przy oglądaniu filmów ? 5.

Czytaj także

 0