Samoobsługowe reklamy na nk.pl

Samoobsługowe reklamy na nk.pl

Dodano:   /  Zmieniono: 
Portal nk.pl uruchomił na swojej stronie system samoobsługowych reklam działających podobnie do tych na Facebooku. Firma zachęca do korzystania z produktu, chwaląc się 12 mln użytkowników, do których można dotrzeć za jego pośrednictwem.
Projekt EasyAd pozwala na samodzielne projektowanie reklam graficzno-tekstowych oraz zarządzanie nimi w panelu. Produkt jest skierowany zarówno do małych i średnich przedsiębiorstw, jak i do marketerów, którzy będą chcieli skorzystać z imponującej bazy 12 mln użytkowników należącej do nk.pl. Część z nich jest nieosiągalna w innych miejscach w internecie.

Oprócz samodzielnego tworzenia kreacji reklamowej na podstawie szablonu dostępnego na stronie reklamodawcy będą mogli sami targetować swoje kampanie. ? W tej chwili oferujemy demograficzne kierowanie reklam z uwzględnieniem wieku i płci oraz kierowanie geograficzne z wykorzystaniem mechanizmu GeoIP ? mówi Krzysztof Dobrzyński, Head of Social Ads & Application Department w Naszej Klasie. ? W najbliższej przyszłości wprowadzimy kierowanie reklam po profilach zainteresowań użytkowników oraz kierowanie geograficzne umożliwiające wyświetlanie reklam z dokładnością do powiatu ? dodaje.

Podobnie jak na konkurencyjnym Facebooku EasyAd umożliwia uruchomienie kampanii o niskim budżecie. Rozliczane są one w modelu cost per click, czyli zamawiający płaci tylko za emisje zakończone kliknięciem, a nie za liczbę wyświetleń. Minimalny koszt na jedno kliknięcie to 10 gr. Kampanię można zamówić po wcześniejszym zarejestrowaniu się, a następnie zaakceptowaniu stworzonej przez siebie kreacji reklamowej przez nk.pl.

Nad wprowadzeniem EasyAd portal nk.pl pracował w zeszłym roku, natomiast pierwsze testy otwartej wersji beta rozpoczęły się na początku 2012 r. Partnerem technologicznym projektu jest NetSprint.

Rejestracja do EasyAd dostępna jest poprzez stronę reklama.nk.pl.