?Wprost? z nową strategią

?Wprost? z nową strategią

Dodano:   /  Zmieniono: 
„Wprost to, co najważniejsze w tygodniu” pod takim hasłem rusza kampania promocyjna tygodnika wydawanego przez Platformę Mediową Point Group.
Wydawca wspólnie z redakcją kontynuuje obrany w marcu 2010 r. kierunek zmian. Z nowym zespołem wdraża kolejny etap strategii rozwoju tygodnika, którą dla AWR WPROST przygotował wydawca magazynu we współpracy z agencją Demo Effective Launching.

? Nowy 'Wprost' to tygodnik dla ludzi ambitnych, aktywnych i poszukujących. Od nas co tydzień otrzymują przegląd najważniejszych wydarzeń oraz pogłębione materiały na wybrane, ważne społecznie tematy, a także doniesienia ze świata nauki, kultury, sztuki i rozrywki. 'Wprost' ? to, co najważniejsze w tygodniu ? to odpowiedź na wyzwanie, przed którym stoi nasz czytelnik, dysponujący niewielką ilością wolnego czasu, a jednocześnie zainteresowany otaczającą go rzeczywistością. Tygodnik jest tym formatem medium, który pozwala na zachowanie balansu pomiędzy podażą a popytem na informacje ? dodaje Andrzej Chmiel z Rady Nadzorczej PMPG, który koordynował prace nad strategią oraz nad kampanią ze strony wydawcy.

Wydawca nie kryje, że jego celem jest przywrócenie tygodnikowi jego świetności z początku lat 90. ? Chcemy wrócić do wartości, idei, myśli, które wtedy były rdzeniem tygodnika 'Wprost', które przyciągały do niego czytelników ? mówi Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group, wydawca 'Wprost'. I dodaje, że dlatego zdecydował się sięgnąć po jednego z najbardziej doświadczonych polskich szefów redakcji, twórcę sukcesu m.in. polskiej edycji 'Newsweeka' Michała Kobosko.