Właściciele tabletów dużo oglądają

Właściciele tabletów dużo oglądają

Aktualny raport comScore donosi, że 53 proc. amerykańskich właścicieli tabletów ogląda filmy wideo lub telewizję za pośrednictwem tych urządzeń 123RF
Posiadacze tabletów częściej niż właściciele smartfonów korzystają z serwisów takich jak YouTube, Vevo oraz innych dostarczających materiały wideo.
Aktualny raport comScore donosi, że 53 proc. amerykańskich właścicieli tabletów ogląda filmy wideo lub telewizję za pośrednictwem tych urządzeń. Posiadacze smartfonów stanowią tylko 20 proc. tej widowni. Oprócz tego ci pierwsi systematycznie zwiększają częstotliwość takiej formy wykorzystywania tabletów.

Co ciekawe, aż 26 proc. właścicieli tabletów deklaruje, że kontent, który ogląda na swoim sprzęcie, jest płatny. Wynika to głównie z faktu, że posiadają je głównie osoby, które przekroczyły 34. rok życia i zarabiają ponad 75 tys. dol. rocznie. Dodatkowo dużą część użytkowników tabletów stanowi młodzież w wieku 13?17 lat, która jest na utrzymaniu rodziców.

Dane te powinny zachęcić do działania wiodące serwisy dostarczające online treści wideo. Dotyczy to m.in. Vevo, które już teraz posiada swoje aplikacje na iPada oraz BlackBerry. Mogą na tym również zyskać płatne serwisy wideo, takie jak Hulu czy Netflix.

Badanie przeprowadzone przez comScore pokazało też inne ciekawe statystyki. Okazuje się, że 23,65 proc. posiadaczy smartfonów to jednocześnie właściciele tabletów. Wśród posiadaczy zwykłych telefonów poziom ten wynosi zaledwie 10,4 proc. Zależność jest prosta ? jeśli mam smartfon i jestem z niego zadowolony, w naturalny sposób jestem zainteresowany tabletem tej samej firmy. Może to zachęcić największych producentów do jeszcze silniejszej promocji swoich urządzeń mobilnych.

Co ciekawe, osoby, które posiadają smartfon i tablet tego samego producenta, wykazują dużą lojalność wobec używanych aplikacji. Te, których używamy na smartfonie, są natychmiast instalowane na tablecie.

Czytaj także

 0

Czytaj także