POINT GROUP porządkuje portfolio w Internecie

POINT GROUP porządkuje portfolio w Internecie

Dodano:   /  Zmieniono: 
Stawia na Wprost.pl. Machina i Sport24.pl na sprzedaż
Platforma Mediowa Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM) koncentruje swoją działalność w Internecie. Spółka zamierza się skupić na rozwoju kluczowych serwisów powiązanych z wydawanymi tytułami, w tym przede wszystkim na Wprost.pl.

Pozostałe serwisy i domeny internetowe zostają wystawione na sprzedaż.  

'Utrzymywanie kilkunastu niszowych wyspecjalizowanych serwisów z punktu widzenia spółki nie ma biznesowego uzasadnienia. Dlatego zdecydowaliśmy o skoncentrowaniu sił i środków na rozwijaniu tych, które są ściśle powiązane z naszym core biznesem, czyli wydawanymi tytułami prasowymi' ? mówi Michał M. Lisiecki, prezes Zarządu PMPG SA. Dodaje, że ostatnie dwa lata w rozwoju spółki i całej grupy PMPG to koncentracja na wydawaniu mediów opiniotwórczych, społeczno-politycznych i biznesowych.

Więcej informacji i listę domen i serwisów na sprzedaż znajdziesz TUTAJ