Kariera blogera

Dodano:   /  Zmieniono: 
Blogerzy chcą rządzić masową wyobraźnią i coraz częściej im się to udaje.

Warsaw Fashion Week. Reporter TVN Filip Chajzer testuje blogerów modowych, którzy w charakterze ekspertów przybyli na to najważniejsze wydarzenie świata mody w stolicy. Decyduje się na dziennikarską prowokację. Pyta o nieistniejących projektantów: Klosa, Kohla, Hannawalda i Gutenberga. Szafiarze (blogerzy modowi) bez mrugnięcia okiem odpowiadają: „Nie lubiłem, nie lubię i raczej nie polubię”. Albo: „Widać, jak z roku na rok się rozwija”. Później dają się wkręcić w dywagacje na temat wymyślonego przez Chajzera projektanckiego duetu Schleswig & Holstein. Pokazany w telewizji reportaż wywołuje burzę. Blogerzy tłumaczą się, że sytuacja ich zaskoczyła, w dodatku doszła do tego trema. Jednak ich żenujące odpowiedzi i tak wywołują najpoważniejszą dotąd dyskusję na temat rzetelności blogów, które w coraz większym stopniu wpływają na opinię publiczną.

Specjaliści od spraw ogólnych

Więcej możesz przeczytać w 43/2013 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.