Miażdżący efekt skali

Miażdżący efekt skali

Dodano:   /  Zmieniono: 
Franczyza podbija Polskę w niemal wszystkich branżach. To proces nieodwracalny.

Sklep spożywczy, zoologiczny, odzieżowy, salon kosmetyczny, restauracja, szkoła językowa, szkoła sportowa, apteka, cukiernia, przedszkol, salon fryzjerski, szkoła muzyczna, fitness club, stacja paliw, usługi finansowe, pralnia, sklep z biżuterią, myjnia, nawet wyszukiwarka internetowa – wymieniać można w nieskończoność. Główne ulice dużych polskich miast, galerie i pasaże handlowe czy popularne deptaki to już nie miejsca dla kogoś, kto samodzielnie stawia pierwsze kroki w biznesie. – Przedsiębiorcy, którzy przeżyli kryzys, już są w biznesie franczyzowym, a ci, co chcą przeżyć, właśnie dołączają – diagnozuje sytuację Arkadiusz Słodkowski, prezes zarządu firmy konsultingowej Profit System. Z „Raportu o rynku franczyzy” wynika, że w tym roku zadebiutuje tysięczna marka franczyzowa w Polsce, a liczba polskich firm na licencji przekroczy 63 tys. Tylko w ubiegłym roku na polskim rynku pojawiło się ponad 100 nowych franczyz.

GOTOWA RECEPTA NA SUKCES

Więcej możesz przeczytać w 29/2014 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.