Najważniejsze są kompetencje

Najważniejsze są kompetencje

Dodano:   /  Zmieniono: 
W branży oponiarskiej, jak i w innych, liczą się wiedza, doświadczenie i efekty, nie płeć – mówi Anna Paszt, szef marketingu i komunikacji Bridgestone East Europe.

Jak kobieta dostaje się do zdominowanej przez mężczyzn branży, jaką jest przemysł oponiarski?

Ta branża była pierwszą, z którą związałam się po studiach. Było to podyktowane przede wszystkim możliwością pracy w środowisku międzynarodowym. Pozwoliło mi to zdobyć kompetencje i doświadczenia oraz pokochać tę branżę. Zarówno w niej, jak i w innych ważne są wiedza, doświadczenie i efekty, nie płeć. Bridgestone jako największy na świecie producent opon i wyrobów gumowych jest bardzo dobrym miejscem pracy dla kobiet, które mają tu równie duży zakres odpowiedzialności jak mężczyźni. To właśnie Bridgestone powierzył mi kształtowanie strategii marketingu i komunikacji w siedmiu krajach. Zajmuję się produktami zaawansowanymi techno logicznie i bym dobrze wykonała swoje zadania, potrzebna jest mi specjalistyczna wiedza na temat produktu czy technologii, które są naprawdę ciekawe, np. technologia Run Flat, Ologic czy nasz najnowszy koncept Air Free – opona bez powietrza.

Czy kobieta musi się wykazać większą wiedzą w tej „twardej” dziedzinie niż mężczyźni?

Więcej możesz przeczytać w 40/2014 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.