Multitasking w komunikacji

Multitasking w komunikacji

Dodano:   /  Zmieniono: 
Potrzebą efektywnego biznesu jest wielozadaniowość, której podstawą jest skuteczna komunikacja. Umożliwia ją system Unified Communications (UC) - zintegrowany zestaw narzędzi do komunikacji wielokanałowej.

Czy w dzisiejszym świecie pojęcie multitasking będzie się odnosić tylko do wielości zadań wykonywanych przez pracowników w tym samym czasie, czy również – do wielości urządzeń, z których korzystają przy ich realizacji? Przeciętny pracownik dysponuje co najmniej kilkoma urządzeniami – PC, laptopem, telefonem służbowym, prywatnym, tabletem etc., które służą najczęściej do komunikacji głosowej. Okazuje się, że duża liczba wykorzystywanych urządzeń jest mniej skuteczna w nawiązywaniu kontaktu, gdy działają one niezależnie od siebie. W efekcie pracownik, korzystając z jednego urządzenia, nie jest w stanie podjąć komunikacji na innym. Według agencji badawczej Forrester Research z tego powodu każdego dnia nie dochodzi do skutku nawet 40 proc. prób nawiązania kontaktu. Ma to wpływ na spowolnienie wielu procesów biznesowych.

Więcej możesz przeczytać w 48/2014 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.