Nie tylko prąd

Dodano:   /  Zmieniono: 
Strategia multi-utility to integracja wzajemnie uzupełniających się usług z różnych obszarów. Stosują ją również firmy energetyczne.

Firmy „w locie” testują różne strategie. Ale trend wydaje się już wyraźny. To integracja wzajemnie uzupełniających się usług z różnych obszarów. Podejście to nazwano strategią multi-utility. Coraz częściej pojawia się ona w słowniku menedżerów. W uproszczeniu chodzi o strategię sprzedaży łączonej. Jej podstawą jest rozszerzenie oferty o wachlarz usług budowany z myślą o kliencie. Strategia sprzedaży wielo­usługowej wypiera stopniowo model z jednym głównym produktem. Wspólnym mianownikiem oferty staje się klient i jego potrzeby. Kluczem do powodzenia – ich kompleksowe i komfortowe zaspokojenie.

Więcej możesz przeczytać w 1/2015 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.