Sztuka umysłu

Dodano:   /  Zmieniono: 
Ich produkty są niemal wszędzie, choć poza branżą mało kto o tym wie. Agencja Ars Thanea od początku postawiła na globalnych graczy i dobrze na tym wyszła.

Assassin’s Creed” to seria komputerowych gier przygodowych, która w 2007 r. wdarła się przebojem na rynek. Szybko podbiła serca fanów i zyskała status kultowej. Studio Ubisoft do dziś wydaje kolejne części gry, zarabiając miliony dolarów także na książkach, komiksach i filmach związanych z uniwersum. Wielu fanów nie zdaje sobie sprawy, że „Assassin’s Creed” ma również polski wątek. Jest nim warszawska agencja kreatywna Ars Thanea, która do słynnej serii zaprojektowała okładki. Praca dla Ubisoftu, trzeciego pod względem wielkości producenta gier wideo w Europie i USA, to tylko wierzchołek sukcesu. W bogatym portfolio agencji, specjalizującej się w marketingu, produkcji CGI i animacji, roi się od projektów zrealizowanych dla globalnych gigantów. Wspomnijmy choćby o współpracy z Mazdą, Nokią i Nike. Z usług Polaków korzystali też Disney, Dodge, Life- Proof, DuPont, Hyundai i British Airways.

Strona tylko PO angielsku

Więcej możesz przeczytać w 30/2015 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.