Assassin’s Creed” to seria komputerowych gier przygodowych, która w 2007 r. wdarła się przebojem na rynek. Szybko podbiła serca fanów i zyskała status kultowej. Studio Ubisoft do dziś wydaje kolejne części gry, zarabiając miliony dolarów także na książkach, komiksach i filmach związanych z uniwersum. Wielu fanów nie zdaje sobie sprawy, że „Assassin’s Creed” ma również polski wątek. Jest nim warszawska agencja kreatywna Ars Thanea, która do słynnej serii zaprojektowała okładki. Praca dla Ubisoftu, trzeciego pod względem wielkości producenta gier wideo w Europie i USA, to tylko wierzchołek sukcesu. W bogatym portfolio agencji, specjalizującej się w marketingu, produkcji CGI i animacji, roi się od projektów zrealizowanych dla globalnych gigantów. Wspomnijmy choćby o współpracy z Mazdą, Nokią i Nike. Z usług Polaków korzystali też Disney, Dodge, Life- Proof, DuPont, Hyundai i British Airways.
Strona tylko PO angielsku
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.