Moda na start-up

Dodano:   /  Zmieniono: 
Polscy startupowcy nie przypominają rekinów biznesu, nie uprawiają też klasycznego wyścigu szczurów. Tworzą nie tylko model biznesu, ale i styl życia. Coraz częściej ich sukcesami interesują się światowi inwestorzy.

Według stereotypu całymi godzinami przesiadują z MacBookiem w wielkomiejskich kawiarniach. Rozmawiają technologiczno-ekonomicznym slangiem, którego nikt normalny nie jest w stanie zrozumieć. Są młodzi, kreatywni i bez kompleksów. Mają pieniądze, ale też dużo pracują. „Po czym poznasz startupowca? Po tym, że kiedyś miał hobby” – żartują sami z siebie. – W tym żarcie jest tylko trochę prawdy – mówi Tomasz Nowiński, prezes Travelist. pl, który od kilku miesięcy w świecie polskiego start-upu uchodzi za symbol gigantycznego sukcesu. – W końcu o korpoludkach też się mówi, że nie mają czasu ani na rodzinę, ani na przyjemności – zauważa. On sam z całą pewnością nie przypomina stereotypowego rekina biznesu. Biega w maratonach, podróżuje, wychowuje dwójkę dzieci, a do pracy często jeździ starą kolarzówką.

Więcej możesz przeczytać w 43/2015 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.