Współpracując z firmami rodzinnymi, od wielu lat widzimy, jak bardzo segment ten zmienił się od 1989 r. Przeobrażenia zachodziły (i nadal zachodzą) na wielu polach. Kierunek tych zmian był jednak i pozostaje jeden – nowoczesność. To bardzo ważne z kilku powodów. Podczas gdy w okresie rozwoju gospodarki rynkowej w firmach nierodzinnych nowoczesność była przejmowana automatycznie od firm matek, często zagranicznych, w firmach rodzinnych dominowały mechanizmy wypracowane wewnętrznie i samodzielnie na bazie naturalnych więzi. Duch nowoczesności w polskich firmach rodzinnych jest więc oznaką tego, że polską przedsiębiorczość, tak przecież młodą w porównaniu z gospodarkami zachodnimi, budują wielka ambicja i determinacja.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.