„Wprost” tygodnikiem opinii numer 1

„Wprost” tygodnikiem opinii numer 1

Dodano:   /  Zmieniono: 
 
„Wprost” jest najlepiej sprzedającym się i najbardziej opiniotwórczym polskim tygodnikiem. Mamy także najpopularniejszą stronę internetową. W czerwcu 2007 r. „Wprost” zwyciężył we wszystkich rankingach obiektywnie mierzących rynkową pozycję tygodników opinii. W pierwszym półroczu 2007 r. osiągnęliśmy też największe wpływy reklamowe.
Sprzedaż tygodników opinii w czerwcu 2007 r.
1. „Wprost" 156 156 egz.
2. „Polityka" 152 544 egz.
3. „Newsweek" 145 790 egz.
Źródło: ZKDP – czerwiec 2007

Najczęściej cytowane tygodniki opinii w czerwcu 2007 r.
1. „Wprost" 606
2. „Newsweek" 287
3. „Polityka" 145
Źródło: Instytut Monitorowania Mediów (czerwiec 2007)

Strony internetowe tygodników opinii – liczba odsłon w czerwcu 2007 r.
1. „Wprost" 2 862 522
2. „Polityka" 1 097 271
3. „Newsweek" 484 869
Źródło: Megapanel PBI/Gemius – czerwiec 2007

Wpływy reklamowe tygodników opinii w pierwszym półroczu 2007 r.
1. „Wprost" 56 765 810 zł
2. „Polityka" 52 582 668 zł
3. „Newsweek" 51 707 149 zł
Źródło: Expert Monitor styczeń-czerwiec 2007 (według cen cennikowych, bez rabatów i autopromocji)