Wyniki wyszukiwania: Znaleziono 351 tekstów

  • Nowy American Dream 2 wrz 2018, 20:00 Kiedyś jechali za chlebem, dzisiaj za karierą. Polscy informatycy, sportowcy i artyści zmieniają wizerunek Polski w Stanach.
  • Joanna Krupa dla „Wprost”: Mój American dream już się spełnił 5 wrz 2018, 7:13 W szkole się ze mnie śmiali, ale nie dlatego, że byłam Polką. Byłam nieśmiała, cicha. Nie miałam za dużo przyjaciół, ale podobałam się chłopakom – modelka Joanna Krupa opowiada o swoim życiu w USA.
  • Anna Hejka – legendary Polish businesswoman – passed away 27 wrz 2018, 9:59 – If I were ever to fly to Mars, Hejka would be on the team – admits Michał Lisiecki. Sunday, September 9th, after battling lung cancer, Anna Hejka, Polish entrepreneur, investment banker and an Angel of Business, passed away.
  • My wife must be Polish 23 wrz 2018, 20:00 I want to divide my life between US and Poland. I am Polish and proud – says Marcin Gortat, basketball player, the most known Pole living in the USA.
  • Poland– America, true pals 23 wrz 2018, 20:00 It is the first Polish-American economic summit of such caliber to happen in years – the participants of PALS Leadership Summit in Miami have stated.
  • Rozmowa za jeden uśmiech 15 lip 2018, 20:00 Pocieszają, żartują, edukują, ale też słuchają obelg – praca doradców telefonicznych nie jest łatwa i stanowi dowód na słuszność teorii, że co cię nie zabije, to cię wzmocni.
  • 150 tysięcy miejsc pracy czeka na chętnych. Brakuje rąk do pracy 18 cze 2018, 17:58 Bezrobocie jest na historycznie niskim poziomie. Firmy stworzyły o 1/7 więcej ofert zatrudnienia niż przed rokiem. Jednocześnie liczba nieobsadzonych miejsc pracy przekroczyła już granicę 150 tys.
  • Bunt komorników 12 sie 2018, 20:00 Wściekli na ministra Ziobrę, który zamyka ich zawód. Rozgoryczeni zachowaniem starych kolegów po fachu, którzy tępią nową konkurencję. Młodzi komornicy chcą odchodzić z zawodu.
  • Technologia VoIP żyje dzięki omnichannel i CRM 19 cze 2018, 10:50 Telefonia VoIP potrzebowała dekady, aby z platformy do tanich rozmów dla każdego Polaka zmienić się w kluczowe narzędzie wielokanałowej obsługi klienta dla każdej polskiej firmy. W 2018 roku nawet niewielka firma powinna u siebie wdrożyć tę technologię.