Wyniki wyszukiwania: Znaleziono 101 tekstów

  • Ideacto podwójnie nagrodzone w konkursie Power of Content Marketing 29 maj 2015, 9:01 W tegorocznej edycji konkursu Power of Content Marketng Awards Szpalty Roku 2015, kreatywna agencja eCommerce Ideacto uzyskała nagrodę i wyróżnienie za swoje projekty "Sprytny Albert"oraz ,,Biblia Jakości Ideacto". Rozstrzygnięcie konkursu...
  • Jak sprzedawać nowocześnie? Marketing w nowej odsłonie 26 kwi 2018, 12:49 Nie stoimy już w długich kolejkach, wędlina czy rajstopy nie są dla nas rarytasem i nikt już nie cieszy się, że na imieniny dostał rolki… papieru toaletowego. A przecież to nie takie odległe czasy. Na przestrzeni lat profil klienta zmienił się drastycznie. Zwłaszcza ostatnie...
  • Content marketing w kampanii Samsung 20 paź 2014, 11:30 15 października w mediach on-line ruszyła nowa kampania firmy Samsung. To pierwsze w Polsce przygotowane na taka skalę działania Content Marketing. Celem akcji jest przybliżenie odbiorcom dodatkowych możliwości, jakie dzięki współpracy z...
  • Najlepsi Marketerzy 2015 - Wyniki Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 9 cze 2016, 14:41 Najlepsi marketerzy w Polsce! – Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2015 rozstrzygnięty. Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2015 rozstrzygnięty. Kapituła konkursu po raz kolejny nagrodziła marketerów wyróżniających się skutecznością,...
  • Content is the king czyli Instagram w rękach marketingowców 13 lis 2013, 14:11 Nie bez powodu mówi się, że obraz ważniejszy jest niż tysiąc słów. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z tego faktu, rozszerzając działania w social media również o Instagram. Jak więc sprawnie wykorzystać potencjał tego serwisu...
  • Generation Mobile 2016: mobile marketing i mobile commerce 15 cze 2016, 10:28 Generation Mobile 2016 to V edycja konferencji zorganizowanej po raz pierwszy w marcu 2012 przez Antyweb i NoNoobs poświęconej rynkowi mobilnemu. Podczas Generation Mobile 2016 , która odbedzie się 21 czerwca w Warszawie prezentujemy...
  • User generated content, czyli pozwól fanom współtworzyć markę 3 sty 2014, 13:04 User generated content jest przez wszystkich specjalistów od promocji oceniany jako najbardziej atrakcyjny rodzaj treści w Internecie, który jest często wykorzystywany w regularnej komunikacji marki. Jak nakłonić swoich odbiorców do...
  • Lepszy content na Facebooku? Zmiany w algorytmie News Feeda 3 gru 2013, 14:18 Facebook ogłosił wczoraj wprowadzenie kluczowych zmian w algorytmie News Feeda, które dotyczą sposobu wyświetlania w nim nowych treści. Od teraz, po kliknięciu na artykuł mogą ukazać się aż trzy powiązane z nim inne artykuły....
  • Social research, czyli jak udoskonalić strategię marketingową 29 paź 2013, 14:15 Social media są bez wątpienia jedną z najpopularniejszych form komunikacji używanych na całym świecie. Związek brandu i użytkownika nigdy dotychczas nie był aż tak silny, jak teraz. Coraz więcej firm i marek korzysta z social media w...
  • Światła, kamera, akcja - czy warto inwestować w video marketing? 17 wrz 2014, 13:00 Ponad 60% specjalistów ds. PR dołącza do informacji prasowych multimedia, jednak jedynie niecałe 20% z nich wykorzystuje materiały video. Eksperci od public relations bardziej więc ufają standardowym, statycznym formom przekazu, aniżeli...
  • Kampania w stylu Mad Men promuje Kompendium HR 22 kwi 2013 Grupa Pracuj Solutions - twórca serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl oraz wydawca specjalistycznych publikacji i poradników rozpoczął kampanię promującą tegoroczne wydanie Kompendium HR. Kompendium HR to roczny almanach stanowiący bazę...
  • Nowy Adkontekst siecią kontekstowo-behawioralną 15 mar 2013, 1:00 Wraz z rebrandingiem Netsprint (technology-driven marketing), zmienia się identyfikacja wizualna oraz oferta sieci Adkontekst. Zmiany w Adkontekst mają na celu skuteczniejsze wsparcie reklamodawców w pozyskiwaniu klientów i użytkowników....
  • Wirtualna Polska Holding kupuje Grupę NextWeb Media 3 cze 2015, 13:57 Wirtualna Polska Holding sfinalizowała zakup 100 proc. udziałów w Grupie NextWeb Media, wydawcy serwisów abcZdrowie.pl, Parenting.pl oraz twórcy platformy blogów Blomedia.pl. Tym samym pozyskała zarówno zespół specjalistów oraz...
  • Netsprint zmienia właścicieli i ogłasza nową strategię rozwoju 3 cze 2014, 14:59 Netsprint, firma specjalizująca się w rozwiązaniach technologicznych wspierających marketing internetowy, ponownie stał się polską spółką. Nowymi właścicielami zostało kilku prywatnych polskich inwestorów, w tym prezes zarządu Artur...
  • @mazing - magazyn wewnętrzny Netii zdobywcą nagród 8 sty 2013, 1:00 Rok 2012 obfitował w liczne nagrody i wyróżnienia przyznane Netii, zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach. Firma zdobyła zaszczytne trofea m.in. za swoje nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Triumfatorem nagród był...
  • W erze social mediów 12 lis 2013, 14:24 Dla specjalistów od social mediów prognozy na najbliższą przyszłość wyglądają bardzo obiecująco. W ciągu najbliższych 5 lat budżety przeznaczane na działania w mediach społecznościowych wzrosną co najmniej dwa razy. A w samym 2014...
  • Ideacto rozpoczyna stałą współpracę z Grene 27 sie 2014, 14:23 W ubiegłym tygodniu Ideacto podpisało umowę z Grene - firmą zapewniającą techniczne wyposażenie rolnictwa. Do zadań agencji należeć będzie stała obsługa e-marketingowa w zakresie content marketingu.  Grene to firma działająca na...
  • Polski e-commerce w Google w 2014 roku – raport LeadBullet 6 lut 2015, 11:28 Spółka LeadBullet wraz z ekspertami niemieckiej firmy Searchmetrics po raz trzeci przygotowała raport podsumowujący widoczność w Google liderów polskiego e-handlu w minionym roku.
  • Złota Szpalta Roku dla Providenta 29 maj 2015, 11:08 Provident Polska został nagrodzony Złotą Szpaltą Roku. Wyróżnienie zostało przyznane za Raport CSR, który promuje ideę odpowiedzialnego pożyczania i praktyki w biznesie oparte na etycznych zasadach. Już po raz ósmy wręczono Szpalty...
  • KISS czyli Keep It Significant and Shareable 27 sie 2013, 14:29 W latach 60. wymyślono złotą marketingową zasadę, opartą na akronimie KISS czyli Keep It Simple and Stupid. W jej myśl treści, które przekazujemy powinny być proste i... absurdalne, zabawne, a wręcz głupie.  Z czasem akronim ten...
  • Polski rynek reklamy kontekstowej w 2013 roku wart 216,5 mln - raport Adkontekst 22 kwi 2014, 16:53 Sieć reklamowa Adkontekst przygotowała piątą edycję raportu Rynek reklamy kontekstowej w Polsce. Z badania wynika, że rynek reklamy kontekstowej w 2013 roku osiągnął wartość ponad 216 mln zł i urósł o 4,5% w ciągu roku. Agencje i...