Wyniki wyszukiwania: Znaleziono 28 tekstów

  • Jak grać, to online. Jak online, to na dobrym, szybkim łączu internetowym 1 sie 2018, 17:04 Dlaczego w ogóle grać online? Bo dobra zabawa staje się lepsza w towarzystwie. A jeśli dodatkowo lubimy rywalizację (co w przypadku graczy komputerowych ma miejsce niemal zawsze), to oczywiście drugi człowiek będzie rywalem lepszym i ciekawszym niż przewidywalna wciąż sztuczna...
  • Własny serwer gier online - zalety, wady i wymagania 18 cze 2018, 12:34 Granie w sieci od dawna wypiera kampanie dla jednego gracza. Tworząc własny serwer, to my decydujemy o regułach, jakie panują w wieloosobowej rozgrywce. Dzięki szybkiemu i wydajnemu światłowodowi postawienie domowego serwera nie jest problematyczne.
  • Stałe IP – dlaczego warto je posiadać? 8 maj 2018, 13:35 Z Internetu korzystamy coraz częściej i coraz dłużej, wliczając w to oczywiście ogromną liczbę usług online. W tej sytuacji powraca pytanie o stałe lub zmienne IP. W wielu przypadkach wygodniejsze jest posiadanie stałego adresu.
  • 136 godzin grania na komputerze. Polak pobił rekord Guinnessa 2 lis 2014, 12:55 Hubert "Gordon" Blejch pobił rekord Guinnessa w długości gry w grę komputerową. Polak spędził przed ekranem monitora 136 godzin, 3 minuty i 10 sekund, grając z osobami z całego świata w trybie multiplayer w "Sniper Elite III Afrika".
  • Świat Conana 13 lut 2009, 18:34 W porównaniu ze znanymi dotychczas grami MMORPG (Massive Multiplayer On-line Roleplaying Game) „Age of Conan” podnosi poprzeczkę. Nie chodzi tutaj o jakiś unikalny system walki, czy nawet piękną, realistyczną grafikę. Głównym atutem jest doskonale oddany klimat...
  • Państwo bez ziemi 30 lip 2006 Wirtualne miliardy w prawdziwym portfelu
  • Premiery gier komputerowych. Dużo gorących hitów 25 sty 2010, 21:30 Gry komputerowe, które otrzymałeś na Boże Narodzenie już Ci się znudziły? Nie ma powodu do narzekań. Przez najbliższe miesiące szykuje się dużo naprawdę gorących premier.
  • Innowacyjna transmisja Kongresu Netii 4 paź 2012, 1:00 Czwarty Kongres Netii Biznes to Rozmowy, który odbędzie się 4 października 2012 w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach, będzie transmitowany na żywo w internecie z wykorzystaniem innowacyjnego multiplayera z funkcją Multi-PiP (ang....
  • Kraków gospodarzem wielkiego e-sportowego wydarzenia. Będzie gościć europejskie finały League of Legends 28 cze 2016, 17:20 W dniach 27-28 sierpnia w Krakowie odbędą się mistrzostwa Europy w League of Legends - jedną z najpopularniejszych gier świata. Zawody będą jednocześnie kwalifikacjami do Mistrzostw Świata 2016.
  • Nie tylko Wiedźmin. CD Projekt chce tworzyć gry na tablety i smartfony 28 sie 2014, 15:18 CD Projekt ma już pomysły na kolejne gry mobilne po „The Witcher Battle Arena”, który ma być dostępny jesienią w wersji testowej. Spółka podejmie szczegółowe decyzje dopiero po tym, jak będą znane pierwsze wyniki sprzedaży „Wiedźmina” w wersji na...
  • Graj, zapłacisz później 14 gru 2014, 20:00 Mimo że zainteresowanie grami na smartfony spada, zyski producentów gier rosną. Tych ostatnich ratują mikropłatności.
  • Darmowe gry na smartfony to już przeszłość. Model freemium zdominował branżę 23 kwi 2015, 15:11 Mimo że zainteresowanie grami na smartfony spada, zyski producentów gier rosną. Tych ostatnich ratują mikropłatności.
  • Bestsellery 2002 22 sty 2008 Kino "Piękny umysł" reż. Ron Howard UIP Genialny szaleniec w genialnej kreacji Russella Crowe'a, czyli to wszystko, co Amerykańska Akademia lubi najbardziej. Poruszająca, do tego prawdziwa historia wyróżnionego Nagrodą...
  • Gra w IQ 16 cze 2003, 1:00 Gry komputerowe podnoszą poziom inteligencji i poprawiają pamięć
  • Realne życie wirtualne 22 sty 2007, 1:00 W Stanach Zjednoczonych przychody ze sprzedaży wirtualnych przedmiotów trzeba już ujawnić w zeznaniu podatkowym
  • Nowości 2008 28 gru 2008, 22:00 NASA MMONASA pracuje nad edukacyjną grą sieciową MMO (Massively Multiplayer Online). Ma ona umożliwić graczom wcielanie się w kosmonautów i naukowców agencji. Podejmowane przez nich wyzwania będą odpowiadały tym, które spotykają w...
  • Wprost z sieci 8 mar 2009, 20:00 SŁOWNICZEK PCI (PERIPHERAL COMPONENT INTERFACE) – magistrala, za pomocą której podłączone są do płyty głównej komputera różne karty urządzeń. Zapewnia szybkie przesyłanie danych PCMCIA (ANG. PERSONAL COMPUTER MEMORY CARD...
  • Dlaczego gry komputerowe podbijają świat 22 mar 2009, 20:00 Sprzedaż biletów do kin i oglądalność telewizji w latach 2003- -2007 spadły w USA o 6 proc. Sprzedaż płyt muzycznych zmniejszyła się o 12 proc. Rynek DVD stanął w miejscu. Zwiększył się tylko rynek gier komputerowych – i to aż o 40 proc. I nic dziwnego, bo gry mają do...
  • Nolajfy zarywają nocki 31 lip 2011, 12:00 Na zdobywanie itemów i goldu, by przechodziĆ kolejne levele, poświęcają coraz więcej czasu. Gry online to ulubiona rozrywka rosnącej grupy Polaków.
  • Polski finał World Cyber Games coraz bliżej 26 wrz 2012, 10:27 W niedzielę zakończyły się eliminacje on-line do polskich finałów jednego z największych i najbardziej prestiżowych turniejów w naszym kraju World Cyber Games. Już 6 października br. w Multikinie w warszawskim centrum handlowym Złote...
  • Virgin Gaming i Xbox 360 zapraszają na największy na świecie turniej Halo 4 Infinity Challenge 7 gru 2012, 1:00 Weź udział w turnieju Halo 4 Infinity Challenge od 17 grudnia i wygraj unikatowy samochód UNSC 2013 Ford F-150 SVT Raptor oraz szansę na występ w kolejnej grze Halo.   Virgin Gaming, Xbox 360 i 343 Industries ogłaszają otwarcie...
  • Netia dla Urzędu Dzielnicy Śródmieście 24 sty 2013, 1:00 Netia wygrała przetarg na dostarczanie kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Śródmieście w Warszawie. W ramach projektu, zapewniać będzie m.in. telefonię IP, dostęp do internetu i usługę Netia Content...
  • 85 % internautów gra. Raport Game Industry Trends 2013 już opublikowany 26 lis 2013, 12:47 III edycja Raportu Game Industry Trends 2013 przynosi wyniki kolejnej fali badania Rynek elektronicznej rozrywki w Polsce, które na zlecenie NoNoobs.pl S.A. przeprowadziła Research.NK na próbie ponad 4 000 internautów. Zmniejsza się dystans...
  • Gry komputerowe świetna zabawa czy poważny problem? 10 sty 2014, 13:41 W dobie rozwoju technologii znaczenie słowa zabawa nie ma dla dzieci tego samego znaczenia, co dla poprzednich pokoleń. Gry w chowanego, berka czy ciuciubabkę odchodzą do lamusa i zastępowane są grami komputerowymi. Czy taka forma rozrywki...
  • Internetowa rzeczywistość gier - raport Ericsson ConsumerLab 21 mar 2014, 10:13 Nowe urządzenia i rosnąca stabilność połączeń internetowych prowadzi do transformacji świata gier wynika z nowego raportu Ericsson ConsumerLab Istnieje potencjał do wykorzystania grywalizacji w wielu nowych obszarach tj. zwiększanie...
  • Kalejdoskop 3 gru 2017, 20:00 GRA Powrót w okopy Activision wysłuchał próśb fanów marki „Call of Duty” i powrócił do II wojny. Tym razem rozgrywka staje się trudniejsza. Znika poczucie nieśmiertelności z poprzednich odsłon, gdzie co bardziej zagorzali gracze...
  • Ogromny sukces polskiej gry. Iron Harvest w 36 godzin zebrał pół miliona dolarów 15 mar 2018, 11:42 Gra komputerowa inspirowana pracami Jakuba Różalskiego została przyjęta przez międzynarodową społeczność graczy z wyjątkowym entuzjazmem. Fundusze potrzebne na prace nad Iron Harvest zebrano w zaledwie 36 godzin.
  • Najlepsze gry 20 cze 2002, 17:32 Wydawcy najważniejszych amerykańskich publikacji dotyczących gier wybrali najlepsze gry, prezentowane podczas majowych targów Electronic Entertainment Expo.