Wyniki wyszukiwania: Znaleziono 378 tekstów

  • Turysta ma prawo do reklamacji, nawet w przypadku last minute 22 sie 2014, 18:47 Coraz więcej turystów wie, że nieudany wyjazd można zareklamować. W ubiegłym roku do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce wpłynęło blisko 1,5 tys. zażaleń na przewoźników i organizatorów wycieczek. Ważne jest, żeby na miejscu wypoczynku dokumentować (np. zdjęciami)...
  • Paragon do reklamacji? Niepotrzebny 17 wrz 2013, 10:08 Jak bez paragonu udowodnić, że wadliwy towar kupiliśmy w konkretnym sklepie? Jak pisze "Gazeta Wyborcza", wystarczą nawet zeznania świadków.
  • Bank odda klientom 100 złotych. Za zbyt długie rozpatrywanie reklamacji 27 lip 2016, 17:02 Getin Noble Bank odda 100 zł klientom, którym nie rozpatrzył reklamacji w terminie – to wynik decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  • Zbiorowa reklamacja wysokich rachunków za gaz 4 lut 2008, 17:41 Szczeciński rzecznik konsumenta złożył w poniedziałek zbiorową reklamację rachunków za gaz w tamtejszym zakładzie gazowniczym. Wysokie rachunki kwestionuje wielu mieszkańców miasta.
  • Masz dwa lata na reklamację 13 lis 2010, 17:30 Jeśli w przedświątecznej gorączce zakupów kupimy wadliwy albo niespełniający oczekiwań towar, mamy dwa sposoby reklamacji: skorzystanie z gwarancji lub powołanie się na niezgodność towaru z umową - przypomina Europejskie Centrum Konsumenckie.
  • Sklepy obuwnicze nie przyjmują reklamacji. Klienci się skarżą 23 wrz 2013, 13:37 Z informacji Inspekcji Handlowej wynika, że w 2012 roku Polacy złożyli ponad 18 tysięcy skarg. 60 proc. wszystkich skarg dotyczyło sklepów obuwniczych, które nie chciały uznać gwarancji - podaje RMF FM.
  • Awaria w PKO BP. Klienci mają problemy z odzyskaniem pieniędzy 13 lis 2013, 19:40 Klienci banku PKO BP oraz bankomatów Euronet mają duży problem z odzyskaniem swoich pieniędzy. W piątek 8 listopada doszło do awarii i od tamtej pory są utrudnienia. W niektórych przypadkach klienci będą musieli złożyć pisemną reklamację - informuje kontakt24.tvn24.pl.
  • Klient dostał fałszywe banknoty w banku? Nie będzie reklamacji 7 gru 2014, 16:48 Jak informuje "Gość Niedzielny", do nietypowej sytuacji miało dojść w jednej z placówek Alior Banku. Jak twierdzi poszkodowany klient, na 10 otrzymanych stu dolarowych banknotów, 7 miało być... fałszywych. Reklamacji jednak nie uwzględniono, bo to petent zobowiązany jest do...
  • Dla nas liczy się każdy głos. Raport dotyczący reklamacji Klientów Gothaer TU S.A. 25 wrz 2014, 10:45 W pierwszej połowie sierpnia Rzecznik Ubezpieczonych opublikował swój raport dotyczący skarg, na działalność zakładów ubezpieczeń, które wpłynęły do Biura Rzecznika Ubezpieczonych w pierwszej połowie 2014r. W pierwszym półroczu...
  • Z kont PEKA znikają pieniądze. "Chyba komuś zależy na utrudnieniu składania reklamacji" 9 sty 2015, 16:59 System Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej zawodzi. Dzięki niemu mieszkańcy mieli płacić za tyle przystanków, ile przejeżdżają. ZTM do końca roku zwrócił pieniądze ponad 17 tys. razy osobom, które korzystały z tej usługi. Większość z pasażerów nawet jednak nie wie,...
  • Sprawdź, jakie prawa przysługują ci przy składaniu reklamacji 4 gru 2015, 6:02 W przypadku reklamacji towaru klientowi przysługuje zwrot całości gotówki, zwrot części pieniędzy przy zachowaniu zakupu, wymiana produktu lub jego naprawa. Warto wiedzieć, że sprzedawca nie musi zgodzić się na wszystkie żądania...
  • Planujesz wakacyjny wypoczynek? Sprawdź, jakie prawa ci przysługują 26 cze 2017, 15:51 Już po raz ósmy w ramach akcji informacyjnej „Przed wakacjami – co warto wiedzieć” ponad 40 instytucji wspólnie przypomina konsumentom, o czym pamiętać w czasie urlopu.
  • W „Black Friday” może ponieść Cię szaleństwo zakupów? Sprawdź, jakie masz prawa 25 lis 2016, 11:53 Miliony Amerykanów tuż po zakończeniu świątecznego obiadu z tradycyjnym indykiem ruszyli do centrów handlowych, żeby oddać się zakupowemu szaleństwu. Idea Black friday stała się popularna również w Polsce. Zanim jednak wyruszymy na zakupy, warto sprawdzić jakie są nasze prawa.
  • Rośnie liczba skarg podróżnych na biura podróży 27 cze 2014, 12:02 W ubiegłym roku do europejskich centrów konsumenckich w całej Unii Europejskiej wpłynęło 80 tys. różnych spraw, co oznacza wzrost o 11 procent w porównaniu z 2012 rokiem. W tej puli skarg było ponad 32 tys. – ich liczba wzrosła o ponad 9 procent. Najwięcej, bo blisko 1/3...
  • Sylwestrowa zabawa nie udała się? Reklamuj 2 sty 2015, 11:43 Zakupiony bilet na imprezę sylwestrową jest umową, dlatego mamy prawo żądać rekompensaty za niedopełnienie jej warunków. Najlepiej zawrzeć umowę na piśmie, gdzie wyraźnie będzie zaznaczona np. liczba ciepłych dań, rodzaj i forma muzyki. Ułatwi to dochodzenie roszczeń w...
  • Leroy Merlin Polska zapłaci 2,5 mln zł kary 31 maj 2012, 19:05 Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o nałożeniu na Leroy Merlin Polska ponad 2,5 mln zł kary za sposób rozpatrywania reklamacji - poinformował w czwartek UOKiK.
  • Abonencie, zareklamuj i pokochaj! 5 gru 2002, 17:05 Raz na dwa lata automatyczne uznanie jednej reklamacji klienta, jednak o wartości nie większej niż 100 zł brutto - to nowy pomysł TP SA na poprawę wizerunku.
  • Nie znamy swoich praw. Wykorzystują to dostawcy gazu 11 mar 2013, 14:32 U wszystkich skontrolowanych dostawców gazu stwierdzono uchybienia - podaje UOKiK. Nieprawidłowości dotyczyły m.in. rozwiązania umowy, wstrzymania dostaw gazu, terminu składania reklamacji i odpowiedzi na nie, wyłączania odpowiedzialności przedsiębiorcy czy nieprecyzyjnego...
  • Polacy nie wiedzą, na jakich warunkach jeżdżą na wakacje 29 cze 2012, 15:07 57 proc. turystów nie czyta umów przed decyzją o wyborze biura podróży, a tylko 7 proc. zdaje sobie sprawę, że na reklamację nieudanego wyjazdu ma 30 dni - poinformował UOKiK, powołując się na wyniki badania przeprowadzonego przed tegorocznymi wakacjami.
  • UOKiK zmusił Yves Rocher Polska do zmian 11 paź 2012, 11:49 Brak niezbędnych informacji o m.in. prawie odstąpienia od umowy, terminach dostawy oraz miejscu i sposobie składania reklamacji, to praktyki Yves Rocher Polska, które zakwestionowała Prezes UOKiK - podał Urząd w komunikacie. Spółka zobowiązała się do ich zmian.
  • Czy można oddać przeceniony towar do sklepu? UOKiK odpowiada 9 lip 2014, 12:56 Sezonowe wyprzedaże ruszyły pełną parą, a wraz z nimi sprzedawcy podwoili wysiłki, by za wszelką cenę pozbyć się towarów zalegających w magazynach. Ofiarami ich niedozwolonych praktyk często padają nieświadomi swoich praw konsumenci, których łatwo przekonać, że towar...