Wygodne zakupy w sieci: teraz za przesyłkę zapłacisz kurierowi kartą
Artykuł sponsorowany

Wygodne zakupy w sieci: teraz za przesyłkę zapłacisz kurierowi kartą

Wygodne zakupy w sieci: teraz za przesyłkę zapłacisz kurierowi kartą
Wygodne zakupy w sieci: teraz za przesyłkę zapłacisz kurierowi kartą
Dzwonek do drzwi. Uśmiech kuriera. Płatność. Podpis. I możemy nareszcie cieszyć się ulubionymi dżinsami, książką, kosmetykami i wieloma innymi produktami. Od teraz klienci mogą łatwo i sprawnie zapłacić za zakupy w internecie kartą płatniczą przy odbiorze. DPD Polska, jako pierwsza firma kurierska w kraju wyposażyła swoich kurierów w terminale płatnicze, a odbiorcy mogą zapłacić kartą.

Z badań PWC* wynika, że aż 55 proc. polskich konsumentów dokonuje zakupów drogą elektroniczną. Polacy pokochali ofertę serwisów aukcyjnych i sklepów online. Ze statystyk wynika, że najpopularniejszą formą płatności za zamówione produkty jest opłata za pobraniem u kuriera. Potwierdzają to badania Gemiusa, które wskazują, że z tej formy płatności korzysta 3 na 4 konsumentów. To z pewnością naturalny sposób płatności, ale czasami zdarza się, że nie mamy gotówki w portfelu. Ale mamy kartę debetową lub kredytową.

Kurierowi DPD można płacić kartą

DPD Polska właśnie wprowadziła możliwość płatności kartą u kuriera przy odbiorze produktu, dzięki czemu zakupy w sieci są jeszcze wygodniejsze. A komfort jest tym, co zdaniem 61 proc. respondentów badania PWC cenimy w zakupach online najbardziej. Wśród atutów e-commerce ankietowani wymieniają również: możliwość zakupów o dowolnej porze (65 proc.) oraz atrakcyjną cenę (60 proc).

– Płatność kartą u kuriera to wygoda i bezpieczeństwo. Zapewniając taką możliwość kierowaliśmy się preferencjami konsumentów. Z jednej strony cenią oni sobie możliwość płatności za pobraniem, z drugiej coraz chętniej używają kart płatniczych – podkreśla Rafał Nawłoka, Prezes Zarządu firmy DPD Polska. – Teraz klienci mają wybór i mogą swobodnie decydować, w jaki sposób zapłacą za przesyłkę.

Korzyści z płatności kartą przy odbiorze za zakupy online docenią nie tylko konsumenci, ale też e-sklepy. Dzięki temu rozwiązaniu mogą przecież liczyć na szybszy transfer środków z pobrań na swoje konta. Bezgotówkowe rozliczenia istotnie podnoszą także poziom bezpieczeństwa pracy kurierów.

Wygodnie z DPD

DPD Polska jest rynkowym liderem jeżeli chodzi o rozwiązania i usługi pro-konsumenckie. Oprócz płatności kartą oraz rozwijania sieci punktów nadań i odbiorów paczek Pickup/DPD Pickup, firma oddała ostatnio także do dyspozycji odbiorców rozwiązanie ułatwiające konsumentom samodzielne dokonywanie zwrotów. Rynkowym hitem okazała się również usługa Predict, czyli interaktywne e-mailowe oraz smsowe wiadomości o terminie dostarczenia paczki do odbiorców. Usługa pozwala na określenie precyzyjnego czasu dostawy oraz ewentualnej zmiany terminu. Innym udogodnieniem jest dostęp do numeru telefonu kuriera realizującego doręczenie oczekiwanej przesyłki. Daje to wrażenie pełnej kontroli nad procesem dostawy.

*Raport: Klient w świecie cyfrowym, PWC, 2016