Producent napoju energetycznego Devil Energy zamieścił na swoim profilu na Facebooku kontrowersyjną grafikę promującą swój flagowy produkt. Na reklamie widać kobietę, która najprawdopodobniej siedzi w samej bieliźnie i spogląda w kierunku mężczyzny. Jego twarzy nie widać, na grafice umieszczono jedynie jego rękę, która unosi do góry podbródek dziewczyny. Pod zdjęciem umieszczono podpis: Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach.
Reklama oburzyła internautów. „Seksistowski motyw, którego autorzy zapomnieli, że połowę rynku stanowią kobiety”, „Chcecie w ten sposób zrazić do siebie 50 proc. odbiorców?”, „Nie trzeba być feministką, aby czuć niesmak tej reklamy”, „Zmieńcie nazwę na Debil Energy” - to tylko niektóre komentarze, jakie pojawiły się pod grafiką. Nie brakuje jednak głosów z drugiej strony. Niektórzy komentatorzy twierdzą, że pomysłodawca reklamy idealnie spełnił swoją rolę, ponieważ o produkcie firmy stało się głośno, a takie jest w końcu główne założenie każdego reklamodawcy.