Jak podaje francuska firma na Instagramie, zarząd Lacoste zdecydował się na współpracę z Międzynarodową Unią Ochrony Przyrody (IUCN). Przedsiębiorstwo planuje zamieszczenie na 1775 koszulkach polo logotypów przedstawiających ginące gatunki zwierząt. Są to m.in. morświn, żółw birmański, nosorożec, iguana czy papuga. Wizerunki zwierzaków znajdą się na miejscu zajmowanym przez logo z „zielonym krokodylkiem” Lacosty. Dochód ze sprzedaży limitowanej serii polo ma zostaż przekazany na rzecz IUCN, która zajmuje się odtwarzaniem zagrożonych gatunków.
„Save Our Species”
Jak zaprezentował sklep na spocie opublikowanym na Instagramie, seria odzieży będzie dostępna w sprzedaży internetowej. Liczba koszulek z wizerunkiem danego zwierzaka ma odpowiadać rzeczywistej ilości osobników tego gatunku, które jeszcze pozostają na wolności. Lacoste poprzez sprzedaż nowych ubrań działa w ramach akcji „Save Our Species”, w porozumieniu z IUCN oraz agencją BETC Paris.
Premiera limitowanej edycji odzieży odbyła się 28 lutego na specjalnym pokazie, podczas którego zaprezentowano najnowszą kolekcję marki. Koszt koszulki polo z nowym logo wynosi 150 euro.
Czytaj też:
Znana firma odzieżowa planuje ekspansję na polskim rynku. Chce otworzyć dziesiątki sklepów