Nowy serwis home&living z Poznania chce inspirować i osiągnąć sukces
Artykuł sponsorowany

Nowy serwis home&living z Poznania chce inspirować i osiągnąć sukces

Adare.pl
Adare.pl Źródło: Pexels
Adare.pl uruchomiło serwis w połowie 2018 roku i planuje w przeciągu dwóch najbliższych lat dotrzymywać pewnego kroku obecnym liderom w branży wyposażenia wnętrz. Poznańscy pomysłodawcy start-upu bacznie obserwują konkurencję, szyją strategię i właśnie urządzają swoje wirtualne miejsce, w którym będą inspirować klientów końcowych, umożliwiając jednocześnie zwiększenie sprzedaży partnerom biznesowym.

Model działania B2B2C jest nieprzypadkowy, gdyż Adareto pośrednik między przysłowiowym Kowalskim a sklepem. Agreguje produkty, z których przekierowuje użytkowników wprost do konkretnej oferty, której poszukiwali. Proponuje również ciekawe zdjęcia wnętrz oraz porady na swoim blogu.

Dawać wybór, oszczędzać czas i pieniądze użytkowników

Grupa pasjonatów aranżacji wnętrz postanowiła przenieść do Internetu swoją wiedzę, by dawać ludziom możliwość szybkiego przeglądania produktów oraz inspiracji, dzięki czemu będą oni mogli szybko podjąć decyzję o tym, co i za ile kupują. Adare.pl chce być blisko swoich użytkowników i słuchać ich potrzeb, by wdrażać rozwiązania, których oczekują. „Moment urządzania się to proces pełen chaosu, a my proponujemy porządek. Człowiek zazwyczaj ma za sobą formalności kredytowe, jest zmęczony umowami a przed nim jeszcze tysiące spraw, które mają doprowadzić do tego, że za kilka miesięcy będzie mógł napić się cappuccino na swoim tarasie. Naszym celem jest, aby być prawą ręką w tym trudnym procesie - udzielać odpowiedzi na pytania, rozwiązywać problemy, zaspokajać potrzeby użytkowników. Nie chcemy być tylko stroną, która pokazuje i wyklikuje, ale również żyje. Żyje wizytami osób, które właśnie budują swoje miejsce do słonecznych poranków i spokojnych snów”. – mówi CEO Adare.pl Michał Paszkowski.

Dawać konwersję, zwiększać sprzedaż i rozpoznawalność sklepów

Rozbudowany i wielofunkcyjny panel klienta biznesowego, który będzie mógł zarządzać swoimi działaniami oraz widzieć realne wyniki to jedna z największych korzyści dla sklepów wyświetlających swoje produkty na Adare. Obecnie, na dobry początek, serwis oferuje 6-miesięczny, darmowy okres próbny (https://adare.pl/dlasklepow). Założyciele nie mają wątpliwości, że sklepy po skorzystaniu z dostępnych możliwości będą chciały pozostać na dłużej. „Zysk jest ważny, ale to nie wszystko. Nie kierujemy swojej oferty tylko po to, aby zdobyć klienta na chwilę. Najważniejszy jest efekt i to, co użytkownik zrobi dalej i czy dokona zakupu poprzez nasz portal. Zależy nam na długofalowej współpracy z partnerami, o której przedłużeniu będziemy rozmawiać, trzymając w ręku realne dane pokazujące coraz wyższe słupki sprzedażowe”.- mówi Bartek z zespołu. Naszą przewagą jest atrakcyjny model stawek CPC oraz ochrona przed nieuczciwą konkurencją. Adare posiada algorytm, który ogranicza przejście do 4 płatnych przekierowań z jednego adresu IP, co pozwoli tylko na wartościowe i efektywne przejścia. Tak brzmi początek poznańskiego przepisu na sukces.

„Rynek aranżacji wnętrz w Polsce przeżywa swoją wiosną. Polacy chcą pięknie mieszkać i urządzać się nie tylko raz na dziesięć lat. Mają coraz silniejszą potrzebę, aby otaczać się przytulnym wnętrzem, które ich inspiruje i pozwala wypocząć w ulubionym przez siebie stylu” - dodają założyciele Adare. Wraz z rozwojem rynku wnętrzarskiego rośnie zapotrzebowanie na usługi związane z urządzaniem mieszkania i domu. Portal Adare chce upraszczać to, co na pierwszy rzut oka wydaje się trudne i być w bliskim kontakcie ze swoimi użytkownikami. Jak sugerują założyciele, ma być ciepło i radośnie, jak w domu. A przede wszystkim z sercem.

Źródło: Adare