Jak odzyskać pieniądze za opóźnione lub odwołane loty? Wystarczy skorzystać ze SkySupport.pl
Materiał partnera

Jak odzyskać pieniądze za opóźnione lub odwołane loty? Wystarczy skorzystać ze SkySupport.pl

Jak odzyskać pieniądze?
Jak odzyskać pieniądze? / Źródło: materiały prasowe
Wyobraźmy sobie ważne spotkanie biznesowe, do którego przygotowania trwały od wielu tygodni. Prezentacja dopracowana, garnitur wypielęgnowany, bilet lotniczy kupiony. Słowem, wszystko dopięte na ostatni guzik. Wystarczy tylko wsiąść do samolotu i dolecieć na miejsce. Będąc już na lotnisku, w głośniku i na tablicach informacyjnych pojawia się słowo, którego boi się każdy przedsiębiorca - “Delayed”. Czy oprócz utraconej szansy biznesowej, straciliśmy również pieniądze? Niekoniecznie, gdyż w takich sytuacjach z pomocą przychodzi platforma SkySupport.pl.

- “Pasażerowie na lotniskach w obliczu problemów z lotem zwykle są bezsilni w sporze z dużym przewoźnikiem. Widząc ich bezradność, zdecydowaliśmy się nie tylko partycypować w opracowaniu szybkiego i przyjaznego dla użytkownika serwisu, ale również udzielić kompleksowego wsparcia prawnego wszystkim poszkodowanym w wyniku zakłóceń lotniczych, wynikających bezpośrednio z winy przewoźnika. Oto geneza powstania SkySupport.pl” - mówi Antonina Schneider, specjalistka od prawa lotniczego i turystycznego, Kancelaria Prawna RPMS Staniszewski i Wspólnicy Sp. k.

SkySupport.pl jest odpowiedzią na pozorną bezsilność pasażerów, których loty zostały opóźnione/ odwołane lub nie zostali wpuszczeni na pokład samolotu. Serwis pomaga skutecznie i szybko uzyskać odszkodowanie. Jest to najbardziej intuicyjne i najlepiej zoptymalizowane narzędzie tego typu na rynku, które wyróżnia się także wyjątkową złożonością - system automatycznie analizuje podane informacje, pobiera dane z różnych źródeł i bezbłędnie ocenia zasadność zgłoszonych roszczeń. Będąc skierowanym do podróżnych, serwis zachęca również do współpracy w ramach programu partnerskiego przygotowanego specjalnie z myślą o biurach podróży.

Kompleksowe i nowoczesne narzędzie

Platforma SkySupport.pl została opracowana przez Kancelarię Prawną RPMS Staniszewski i Wspólnicy Sp. k przy współpracy Grupy iCEA, poznańskiej agencji SEO zajmującej się marketingiem internetowym oraz opracowywaniem innowacyjnych rozwiązań z zakresu web developmentu. Opiekę merytoryczną nad całym procesem oraz wsparcie w opracowaniu odpowiednich procedur zapewniali radca prawny Marcin Staniszewski oraz Antonina Schneider z RPMS, zaś za stronę programistyczno-techniczną odpowiadał bezpośrednio Paweł Borowik, Prezes Zarządu Grupy iCEA.

- “SkySupport.pl to niezwykle złożony system. Z jednej strony zapewnia pełną opiekę prawną użytkownikom, na każdym etapie rozpatrywania ich roszczeń, a z drugiej - dzięki zaawansowanej automatyzacji, szybko i efektywnie ocenia możliwość pozyskania odszkodowania za niezrealizowane przez przewoźników lotniczych usługi. Cieszymy się, że mieliśmy swój wkład w powstanie platformy” - ocenia możliwości SkySupport.pl Paweł Borowik.

Jak zauważa Marcin Staniszewski z Kancelarii Prawnej Staniszewski i Wspólnicy Sp. k.:
- “Pracując nad SkySupport.pl zadbaliśmy o stronę merytoryczną projektu i zapewniliśmy całkowite wsparcie z zakresu regulacji prawnych. Osobiście od dawna wspieram start-upowe inicjatywy, dzięki czemu doskonale znam mechanikę powstawania takich projektów, jak nasz, co okazało się niezwykle pomocne przy pracach koncepcyjnych. SkySupport.pl to bardzo ambitny i innowacyjny, ze względu na sposób rozpatrywania zgłoszonych roszczeń, projekt. To również jedna z głównych różnic opracowanej przez nas platformy w stosunku do rozwiązań konkurencji. Gdy inne serwisy ograniczają się do rozpatrywania pojedynczych reklamacji, SkySupport.pl działa kompleksowo, automatycznie pobiera wszelkie niezbędne informacje i analizuje okoliczności zgłaszanych zdarzeń oraz wszystkie towarzyszące im zmienne.

Jak działa SkySupport.pl?

By odzyskać pieniądze za niezrealizowany (z różnych powodów) czy opóźniony lot należy wejść na stronę SkySupport.pl oraz wypełnić znajdujący się tam interaktywny formularz. Cała procedura rozpoczyna się od wyboru rodzaju zdarzenia (odwołany lot, opóźniony lot, odmowa wejścia na pokład), a następnie system prowadzi użytkownika kolejnymi etapami, pytając jedynie o podstawowe dane, jak numer lotu czy lokalizację lotnisk. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom programistycznym, platforma samodzielnie pozyskuje informacje potrzebne do wstępnego rozpatrzenia zgłoszenia, wnikliwie je analizując. Efektem jest imponująco krótki czas spędzony przez użytkownika na wypełnianiu formularza, który mieści się w 3 minutach.

Serwis, podczas dokonywanych w czasie rzeczywistych analiz, bierze pod uwagę czynniki niezależne od przewoźnika, które wykluczają możliwość ubiegania się o odszkodowanie. Zaliczają się do nich między innymi: niekorzystne warunki meteorologiczne, awarie systemu kontroli lotów, strajki czy niedopełnienie formalności po stronie pasażera. Jeśli wstępnie stwierdzona zostanie wina linii lotniczych, użytkownik proszony jest o podanie kilku dokładniejszych, ale wciąż łatwo dostępnych informacji. Cały proces zamyka się w kilku raptem krokach, co świadczy o doskonale przemyślanej strukturze.

- “Po wypełnieniu formularza na stronie SkySupport.pl, rozpoczyna się proces reklamacyjny, prowadzony w oparciu o przygotowane przez pracowników Kancelarii procedury. Rzecz jasna, pracownicy Kancelarii zapewniają pełną opiekę prawną podczas postępowania administracyjnego przed Urzędem Lotnictwa Cywilnego oraz w ewentualnym procesie sądowym. Co ważne, SkySupport.pl jest tak zaprojektowany, że zawsze analizuje przyczyny zajścia danych zdarzeń i dopuszcza do dalszego postępowania jedynie zasadne roszczenia, co zapewnia niezwykle wysoką skuteczność w odzyskiwaniu pieniędzy użytkowników” - podkreśla Marcin Staniszewski.

Za niezrealizowaną usługę należy się odszkodowanie!

Podróżnych, a zatem i potencjalnych użytkowników SkySupport.pl należy odpowiednio edukować, gdyż wielu z nich najzwyczajniej w świecie machnie ręką i nie będzie nawet próbowało ubiegać się o wypłatę odszkodowania. To błąd, gdyż za lot, który odbył się z drastycznym opóźnieniem lub został po prostu odwołany, należy się rekompensata. Niestety udowodnienie nawet oczywistej winy przewoźnika tradycyjnymi metodami bardzo często graniczy z cudem.

Z pomocą przychodzi SkySupport.pl, który analizuje zgłoszenie i sprawdza czynniki wpływające na jego potencjalnie pozytywne rozpatrzenie, a wszystko to jest w pełni zautomatyzowane. Możliwości platformy, z których można skorzystać w dosłownie 3 minuty, w połączeniu z opieką prawną, to sprzężenie niespotykane wcześniej na rynku, nastawione bezpośrednio na pomoc podróżnym.

Materiał powstał przy współpracy z Kancelarią Prawną RPMS Staniszewski & Wspólnicy z Poznania.

Czytaj także