Technics bliżej klienta

Technics bliżej klienta

Dodano:   /  Zmieniono: 
Panasonic Polska uruchamia pod koniec marca odrębny serwis internetowy poświęcony produktom marki Technics.
Nowy serwis internetowy Panasonic Polska poświęcony produktom marki Technics ruszy pod koniec marca. Zawierać będzie pełną informację o produktach, cenach oraz wszystkich promocjach.
Wirtualny doradca dostarczy zainteresowanym informacji o możliwych sposobach konfiguracji sprzętu. "Wirtualny doradca będzie zaprojektowany z myślą o każdym kliencie, nawet tym najmniej zorientowanym w nowościach technicznych" - powiedział Andrzej Słodki, koordynator projektu z Panasonic Polska.
Projektant i wykonawca serwisu krakowski Webservice Internet przewidział także umieszczenie słowniczka pojęć technicznych, który pomoże sprawnie poruszać się po opisach funkcji. Historia marki Technics, informacje o nowych technologiach oraz informacje prasowe uzupełnią serwis.
"W serwisie informacyjnym będziemy prezentować nowości wchodzące na polski rynek oraz informacje kierowane do dziennikarzy i osób zainteresowanych wydarzeniami w naszej firmie" - powiedział Andrzej Słodki, koordynator ds. public relations w Panasonic Polska.
Panasonic oraz Technics funkcjonują jako marki handlowe powstałego w 1918 roku koncernu Matsushita Electric Industrial Co Ltd (MEI) z Osaki, jednego z największych na świecie producentów sprzętu elektronicznego. Najważniejszymi obecnie obszarami działalności firmy są systemy telewizji cyfrowej, półprzewodniki, komunikacja bezprzewodowa, odbiorniki audiowizualne i optyczne nośniki danych.
Panasonic Polska jest przedstawicielstwem handlowym firmy. Oprócz sprzętu audiowizualnego (w tym profesjonalnego) oferuje również urządzenia biurowe, sprzęt komputerowy i innowacyjne produkty AGD.
[em]