eMarket.pl podpisał umowę z eCard SA

eMarket.pl podpisał umowę z eCard SA

Dodano:   /  Zmieniono: 
Hipermarket internetowy eMarket.pl podpisał umowę ze spółką eCard SA na świadczenie usług autoryzacji kart kredytowych on line poprzez system eCard. Usługa zostanie uruchomiona w styczniu 2001 roku. Obecnie autoryzacja kart kredytowych w eMarkecie odbywa się drogą telefoniczną lub faxem
Oprócz płatności kartą kredytową, klienci hipermarketu mogą także płacić gotówką przy odbiorze (prawie 90% transakcji), przelewem z konta internetowego w banku BPH oraz talonami eMarket.
"Wierzymy, że dzięki systemowi eCard płatność kartą kredytową w Internecie będzie znacznie bezpieczniejsza niż w tradycyjnej sieci sprzedaży i w dłuższym horyzoncie czasowym zwiększy zainteresowanie naszych klientów właśnie tą formą płatności. Dla nas korzyścią będzie skrócenie czasu realizacji zamówień, a co za tym idzie, zmniejszenie kosztów obsługi." - powiedział Tomasz Bońdos, wiceprezes zarządu spółki eMarket.

System autoryzacji on line, oparty na stosowanych w wielu krajach rozwiązaniach firmy IBM, wykorzystuje standardy bezpieczeństwa SET (Secure Electronic Transaction) i SET/MIA (Merchant Initiated Authorization) oraz 128-bitowego protokołu SSL (Secure Socket Layer). Dane kart płatniczych są wpisywane poprzez zabezpieczony formularz, znajdujący się bezpośrednio na serwerze Centrum Autoryzacji i Rozliczeń eCard SA, i nie trafiają do obsługi sklepu internetowego lub też innych użytkowników Internetu. Dane dotyczące kart nie są nigdzie przechowywane. Zna je tylko właściciel oraz bank wydający kartę. System eCard został dokładnie przetestowany i gwarantuje wysokie bezpieczeństwo oraz szybkość - twierdzą szefowie spółki eMarket. Transakcje trwają najwyżej kilkanaście sekund.
Właścicielem sklepu jest spółka eMarket Sp. z o.o., w której po 50 procent udziałów posiadają Optimus SA i Telewizja Polsat SA.


Adres hipermarketu: www.eMarket.pl