Fuzja AMG.net ze SNAP Consulting

Fuzja AMG.net ze SNAP Consulting

Dodano:   /  Zmieniono: 
AMG.net, która dotąd zajmowała się marketingiem internetowym, projektowaniem serwisów www, realizacją prezentacji multimedialnych oraz rozwiązaniami dla e-biznesu, łączy się z firmą doradczą SNAP Consulting. Połączone firmy będą oferować kompleksową usługę firmom stojącym przed e-transformacją.
Integrator internetowy AMG.net SA zawarł umowę ze SNAP Consulting Sp. z o.o., na mocy której nastąpi połączenie obu firm. Jednocześnie, fundusz Innova Capital zwiększył inwestycję w AMG.net do 2,5 mln USD.
„Uważamy, ze każde przedsiębiorstwo w Polsce stoi przed koniecznością uwzględnienia Internetu w swojej strategii działania, a co za tym idzie - koniecznością stworzenia i realizacji wizji własnej e-transformacji. Wspólnie chcemy asystować klientom w całym procesie przekształceń, od tworzenia strategii biznesowych po wdrożenie kompletnych rozwiązań internetowych." - powiedział Łukasz Wojcieszak, partner w SNAP Consulting i nowy dyrektor ds. rozwoju biznesu w AMG.net.
Istniejąca od 1998 roku firma SNAP Consulting świadczyła dotąd usługi z zakresu doradztwa informatycznego i wdrożeń systemów klasy ERP do zarządzania przedsiębiorstwem, w tym SAP R/3. AMG.net działa na rynku profesjonalnych rozwiązań internetowych od 1996 roku. Dotąd zajmowała się marketingiem internetowym, projektowaniem serwisów www, realizacją prezentacji multimedialnych oraz rozwiązaniami dla e-biznesu.
Zdaniem Rafała Nowakowskiego, partnera w Innova Capital, fuzja jest realizowaniem strategii, którą firma ta przyjęła decydując się na inwestycję w AMG.net. Polega ona na stworzeniu nowoczesnej spółki zajmującej się świadczeniem kompleksowych usług dla klientów korporacyjnych, którzy w swojej działalności chcą wykorzystać technologie internetowe. Uważa on, że taka unikalna oferta będzie wyróżniać AMG.net na tle firm stricte konsultingowych lub integratorskich.
AMG.net stanie się teraz firmą doradczą nowego typu, łączącą kompetencje w dziedzinie strategii internetowych, optymalizacji procesów biznesowych, technologii informatycznych oraz marketingu.
[em]