Szybka obsługa przez Internet

Szybka obsługa przez Internet

Compaq Polska poinformował o wprowadzeniu Services@clickspeed, nowego pakietu usług technicznych dla klientów. Są one prowadzone 24 godziny na dobę za pośrednictwem Internetu. Klienci, nawet nie posiadający kontraktu serwisowego z firmą Compaq, będą mogli korzystać z podstawowego serwisu technicznego i dostępu do bezpośredniej linii informacji technicznej
Services@clickspeed wpisują się w nową, globalną strategię Compaqa, której założeniem jest obsługa klientów poprzez Internet. Do usług Services@clickspeed można się dostać poprzez stronę działu serwisu znajdującą się na serwerze Compaq Polska ( www.compaq.pl).
W ramach pakietu, realizowane są trzy serwisy: zapobieganie problemom, samoobsługa oraz usługi z asystą.
Samoobsługa (Self-Help) znajduje się pod adresem www.compaq.pl/support i zapewnia łatwy dostęp w języku polskim do następujących narzędzi serwisowych:
  • Zapytaj Compaqa (Ask Compaq): mechanizm w języku angielskim, umożliwiający szybkie wyszukiwanie odpowiedzi na stawiane pytania;
  • Często zadawane pytania (Frequently Asked Questions - FAQs): baza danych Compaqa dla klientów o bardziej zaawansowanym profilu technicznym;
  • Oprogramowanie i sterowniki (Software and Driver Updates): zapewnia dostęp do określonych uaktualnień oprogramowania i sterowników urządzeń;
  • Forum pomocy (Support Forum): umożliwia dostęp do zespołu serwisowego i wymianę informacji wśrod klientów Compaqa;
  • Biblioteka (Technical Reference Library): zapewnia dostęp do odpowiedniej dokumentacji technicznej.

  • Usługi z asystą (Assisted Services) W ramach usług z asystą Compaq oferuje wszystkim klientom mechanizm online call logging. Zgłoszenia są wyświetlane na ekranie przez oprogramowanie agentów działające w centrum Compaq Call Center. Klienci automatycznie uzyskują potwierdzenie zgłoszenia pocztą elektroniczną, a następnie centrum pomocy telefonicznej kontaktuje się z nimi. Jeśli zgłoszony problem wymaga pomocy u klienta, mogą oni kontaktować się z partnerami serwisowymi Compaq Service Partners. Klienci mogą dzwonić do centrum pomocy pod numer 0-800-122-622.

    Zapobieganie problemom (Problem Avoidance)
    W ramach tych usług Compaq oferuje w Internecie zestaw zaawansowanych narzędzi:
  • Compaq Insight Manager: umożliwia zbieranie w czasie rzeczywistym informacji o stanie systemu za pomocą internetowych agentów zainstalowanych w urządzeniach klientów;
  • Compaq Active Update i Compaq Change Notification / Service Connection: umożliwiają automatyczną kontrolę i dostarczanie uaktualnień oprogramowania;
  • Altiris eXpress i PC Transplant for Compaq: automatycznie dostarcza oprogramowania dla komputerów PC i zarządza w całym cyklu eksploatacji. Te pakiety są oferowane na zasadzie partnerskiego porozumienia pomiędzy firmami Compaq i Altiris.

  • Compaq oferuje wszystkie narzędzia wraz z własnymi produktami w ramach zintegrowanych rozwiązań. Klienci mogą je także ściągać z serwera serwisowego lub testować we własnym systemie. Więcej informacji na temat opisanych produktów można uzyskać pod adresem www5.compaq.com/im/swdeploy/index.html
    Dostęp do większości tych usług internetowych jest już możliwy w języku polskim. Treść dokumentacji i materiałów jest prezentowana w języku angielskim. Usługi Services@clickspeed są bezpłatne w ramach serwisu gwarancyjnego Compaqa.

    Założona w 1982 r. firma Compaq Computer Corp. figuruje na liście 100 największych firm świata Fortune Global 100. Jest dostawcą komputerów osobistych i integratorem systemów i sieci. Compaq opracowuje i oferuje sprzęt komputerowy, oprogramowanie, rozwiązania i usługi, w tym rozwiązania dla przedsiębiorstw, systemy wysokiej dyspozycyjności na platformie intelowskiej oraz w architekturze 64-bitowej (AlphaServers), pamięci masowe, produkty sieciowe i komunikacyjne, komputery stacjonarne, przenośne oraz kieszonkowe. Compaq jest światowym liderem rozwiązań w zakresie handlu elektronicznego (NonStop eBusiness). Firma realizuje także programy w dziedzinie ochrony środowiska.
    W Polsce Compaq rozpoczął działalność w listopadzie 1993 r. W ub. r. sprzedaż lokalnego oddziału wyniosła w ujęciu ilościowym blisko 60 tys. komputerów (druga pozycja w łącznym rynku PC). Bliższych informacji o firmie, produktach, dystrybucji oraz usługach uzyskać można na stronie www.compaq.pl lub pod bezpłatnym numerem infolinii 0800-122622.

    Czytaj także

     0