Jesienna ofensywa Jobpilota

Jesienna ofensywa Jobpilota

Dodano:   /  Zmieniono: 
Jobpilot, największy europejski rynek kariery, planuje przeprowadzenie jesienią 2000 r. szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej.
Jobpilot, największy europejski rynek kariery, planuje przeprowadzenie jesienią 2000 r. szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej. W prasie komputerowej i biznesowej, m.in. w "Gazecie Wyborczej", magazynie WWW, tygodniku "Wprost", polskiej edycji "BusinessWeeka", ukażą się reklamy przedstawiające piłkarza w dość niezręcznej sytuacji podpisane hasłem "W złym czasie w złym miejscu w złej pracy?" sugerujące, że powinien on skorzystać z serwisu internetowego Jobpilot. Ogłoszeniom będą towarzyszyły informacje o wprowadzanych tej jesieni do serwisu nowych usługach - magazynie Jobpilota, kodeksie pracy on line, międzynarodowym porównaniu wynagrodzeń - Salary Survey, internetowej kawiarence. Kampania promocyjna Jobpilota będzie miała charakter multimedialny. Obok reklam w prasie zostanie przeprowadzona kampania banerowa w Internecie. Banery reklamowe pojawią się w serwisach Bankier.pl, Trader.pl, Money.pl, Gratka.pl, na stronach Businessman Magazine i portalu Onet.pl. Kampanię wesprą dwie akcje mailingowe skierowane do użytkowników darmowych kont w Onecie, Polboxie, Interii, Kki i Webmediach. Kampania skierowana jest do potencjalnych pracodawców, czyli firm i instytucji poszukujących pracowników oraz osób poszukujących lub chcących zmienić pracę. Jej głównym celem jest wypromowanie marki Jobpilot na rynku polskim i wykreowanie wizerunku serwisu Jobpilot jako najnowocześniejszego internetowego serwisu pracy w Polsce i Europie. Serwis rekrutacyjny Jobpilot, prowadzony przez firmę Jobs & Adverts, wystartował w Polsce w czerwcu 1999 roku. W czerwcu 2000 r. osiągnął 1,45 mln odwiedzin. Oprócz publikowania ogłoszeń o pracy serwis oferuje usługi mające na celu skontaktowanie pracodawców z najbardziej odpowiednimi kandydatami (Mój Jobpilot, Premium Service).