TPszkoła + ryczałt = dłuższy dostęp

TPszkoła + ryczałt = dłuższy dostęp

Dodano:   /  Zmieniono: 
Szkoły mogą łączyć ofertę programu "TPszkoła" z ryczałtem internetowym - 30 godzin za 60 zł miesięcznie.
Akcja "TPszkoła" prowadzona przez TP SA we współpracy z MENiS (Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu) została przedłużona na rok 2002. Jest ona kontynuacją akcji "Internet dla szkół", polegającej na stworzeniu preferencji dla szkolnych pracowni internetowych.

W jej ramach TP SA zaoferowała szkołom podłączenie za symboliczną złotówkę, dodatkową linię telefoniczną, przeznaczoną do łączenia się z Internetem w szkolnych pracowniach komputerowych. Ponadto szkoły, posiadające taką pracownię, otrzymały na wybraną przez siebie jedną linię miesięczną 600 darmowych jednostek taryfikacyjnych na połączenia z siecią w ramach zajęć edukacyjnych. Odpowiada to 40 godzinom lekcyjnym pracy z Internetem.

Od tego roku szkoły uczestniczące w programie (ok. 9 tys.) i zamierzające do niego przystąpić mogą łączyć ofertę promocyjną (600 darmowych impulsów) z  ryczałtem internetowym - 30 godzin za 60 zł - do połączeń przez numery dostępowe: 0-202122 i 0-202422. Po wykorzystaniu darmowych jednostek automatycznie będzie włączany pakiet 30 godzin. Niewykorzystany czas nie przechodzi na następny miesiąc.

Bonifikatę 600 jednostek taryfikacyjnych i ryczałt internetowy szkoły otrzymują w ramach Pakietu Standardowego, w którym abonament wynosi 35 zł + VAT.
Program przeznaczony jest dla szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych publicznych oraz niepublicznych o uprawnieniach szkoły publicznej. Dotychczas z preferencji mogły korzystać szkoły, które posiadały pracownię internetową zgodną ze standardami MENiS tzn. składającą się przynajmniej z 5 komputerów.

Akcja promocyjna TP SA dla szkół trwa dwa lata. W tym czasie szkoły dokonały połączeń z Internetem wartości ponad 10 mln zł - według cen obowiązujących od września 2001r. Z bonifikaty 600 jednostek taryfikacyjnych korzysta obecnie ponad 6 tysięcy szkół, a z promocji dotyczącej instalacji linii telefonicznej za złotówkę - 5 tysięcy. Łącznie z obu form promocji korzysta blisko 9 tysięcy placówek oświatowych.

Tak duże zainteresowanie skłoniło TP SA i MENiS do kontynuowania tej akcji.

- Na szeroką skalę zamierzamy prowadzić program "TPszkoła". Traktujemy tę sprawę jako pewnego rodzaju misję. Jestem przekonany, że  zaangażowanie naszej Grupy Kapitałowej w edukację internetową przyśpieszy rozwój społeczeństwa informacyjnego w Polsce - powiedział Marek Józefiak, prezentując na konferencji prasowej 17 grudnia 2001, strategię Grupy Kapitałowej TP na lata 2002-2004.

W tym roku MENiS przyznał TP SA już po raz trzeci tytuł: "Sponsor internetowych połączeń w polskich szkołach".

em