Wiadukt kolejowy z zasady powinien być zbudowany w taki sposób, by pod nim mogły przejechać samochody, a na nim pociągi. Niestety w Lubzinie na Podkarpaciu, pociąg może przejechać wiaduktem, ale samochód drogą wiodącą pod nim nie - donosi RMF FM.
Problem powstał, gdy po budowie wiaduktu jezdnia kończy się niemal na wysokości torów i musi zostać obniżona o 2 metry, jednak wciąż tego nie zrobiono.
W związku z tym faktem, mieszkańcy iejscowości, by udać się do pracy, cze sklepu muszą pojechać objazdem, co wydłuża drogę o 10 kilometrów. Przejazd pod torami ma zostać zbudowany jesienią.
RMF FM, ml
W związku z tym faktem, mieszkańcy iejscowości, by udać się do pracy, cze sklepu muszą pojechać objazdem, co wydłuża drogę o 10 kilometrów. Przejazd pod torami ma zostać zbudowany jesienią.
RMF FM, ml