„Bądź Proactiv” – inna twarz reklamy
Kampania Proactiv rozpoczęła się w zeszłym tygodniu. Jest tworzony przy pomocy agencji reklamowej o nazwie Eleven, z siedzibą w San Francisco. Kampania obejmuje reklamy telewizyjne, reklamy czasopisma, billboardy, szyldy i reklamy online.Nowa kampanii jest akceptowana przez czasopisma jak Elle, InStyle i People. W telewizji, reklamy z nowej kampanii będą emitowane podczas takich seriali jak: "Glee," “90210,” “One Tree Hill” and “The View.” i programu rozrywkowego „American Idol”. Optymistyczny temat "Be Proactiv" jest reprezentowana przez młode celebrytki jak: Mandy Moore, Avril Lavigne, Katy Perry, Jenna Fischer i Julianne Hough.
Guthy-Renker, która wprowadziła Proactiv na rynek 15 lat temu, wydaje od 110 milionów dolarów do 120 mln dolarów rocznie na reklamę.W zwykłej reklamie przeważnie słychać spikera, który zachęca słowami: "Zamów teraz", "Zadzwoń". Często również pojawiają się oferty w stylu: „bezpłatna wysyłka, tylko jeśli zadzwonisz do nas w ciągu trzech najbliższych minut" W nowych reklamach, jest o wiele spokojniej i oszczędniej w słowach, w jednej z takich reklam nie słychać nic w ogóle. Do najbardziej znanych, jeśli nie wliczamy wszystkich rozmów, jest przedstawiona historia, w jaki sposób Proactiv pomoże w leczeniu i zapobieganiu trądziku. Zmienił się także układ graficzny. Wielkie zdjęcia z konkretnym napisem, reklamują takie gwiazdy jak Kate Perry "Nie jestem grzeczna. Jestem Proactiv. " czy Avril Lavigne: „Nie jestem łatwa. Jestem Proactiv”.
jcz