"Zippo ratuje Igrzyska"? Firma może mięć kłopoty

Dodano:
fot. sxc.hu Źródło: FreeImages.com
Gdy na Kremlu zgasła olimpijska pochodnia, jeden z ochroniarzy podpalił ją zapalniczką. Teraz producent zapaliczek Zippo reklamuje się hasłem "Zippo ratuje Igrzyska".
Firma zamieściła krótkie filmiki i zdjęcia z incydentu, wykorzystując słowa-klucze (hashtag) #ZippoSavesOlympics (Zippo ratuje Igrzyska). Kampania reklamowa budzi wiele kontrowersji. Organizatorzy igrzysk mogą podjąć wobec spółki administracyjne lub prawne kroki w związku z wykorzystaniem logo Soczi 2014 bez ich zgody. Szef komitetu organizacyjnego Dmitrij Czernyszenko napisał na Twitterze, że wszystkie możliwości są rozważane.

The Moscow Times za tvn24.pl

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...