Starannie wyreżyserowany wizerunek Angeliny Jolie

Dodano:
Kiedy Angelina Jolie i Brad Pitt prowadzili negocjacje z magazynem ‘People’ i innymi czasopismami w sprawie wywiadu i publikacji zdjęć swoich nowonarodzonych bliźniaków, domagali się czegoś więcej, niż 14 milionów dolarów wynagrodzenia, które w końcu dostali. Aktorzy zażądali gwarancji, że pismo przedstawi ich w pozytywnym świetle, nie tylko w tym przypadku, ale i w przyszłości, donosi „New York Times”.
Zgodnie z umową przedstawioną przez Jolie, pisma, ubiegające się o reportaż, nie mogły pokazać ani jej, ani jej rodziny w negatywnym świetle. O sprawie doniosły dwie anonimowe osoby, które brały udział w przetargu. Gwiazda przedstawiła również wytyczne dotyczące rozmieszczenia wywiadu i zdjęć w piśmie.

Negocjacje wygrał magazyn ‘People’. Numer z Angeliną Jolie i jej rodziną był najlepiej sprzedającym się numerem tego tygodnika od 7 lat. Zgodnie z życzeniem gwiazdorów, w wywiadzie pojawiły się pytania na temat ich działalności charytatywnej i nie padło określenie „Brangelina", powszechnie używane przez tabloidy w odniesieniu do tandemu Brad-Angelina, które irytuje słynną parę. 

Tygodnik, którego właścicielem jest Time Inc., wydał oświadczenie, w którym zaprzecza by Jolie postawiła jakiekolwiek warunki dotyczące reportażu na swój temat: „Magazyn People kupuje zdjęcia, jednak treść artykułów nie powstaje w oparciu o żądania osób trzecich". 

Dziennik donosi, że gwiazdy w różnym stopniu starają się manipulować swoim wizerunkiem, jednak Jolie robi to ze szczególną determinacją, samodzielnością i sukcesem. Nie zatrudnia żadnego profesjonalisty. Sama kreuje swój wizerunek, chociaż czasami polega na radach swojego wieloletniego agenta, Geyera Kosinskiego.

Jolie jest jedną z najbardziej lubianych gwiazd. Jak ocenia Marketing Evaluations Inc. 24 procent respondentów ocenia ją pozytywnie. Średnia dla znanych kobiet wynosi 18 procent.

im
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...